|

قسمت پنجم سریال خوب، بد، زشت: رادیواکتیو

باز هم تیر خوردن پژمان جمشیدی

گروه ارتش سری پی می برند که کیک زرد در اختیار حسام بوالهوس و گروهش است، که آن را به جای مواد مخدر صنعتی اشتباه گرفته اند.

لینک کوتاه کپی شد

پنجمین قسمت از سریال خوب، بد، جلف: رادیواکتیو به نویسندگی پیمان قاسم خانی و تهیه کنندگی و کارگردانی محسن چگینی، جمعه هشتم اسفند ماه به صورت اختصاصی از طریق وب سایت فیلیمو وارد شبکه ی نمایش خانگی شد.

ارتش سری بعد از تماس حسام بوالهوس به تمام خواسته هایش تن می دهند و مبلغ مورد نیازش را خیلی راحت در اختیارش قرار می دهند. بدین ترتیب مخفی گاه او و محموله را پیدا می کنند. محموله ای که حالا بخشی از آن در میان معتادان شهر دست به دست می شود. حسام بوالهوس به یاد موادی که پیش از به زندان افتادن مصرف می کرد نام این مواد را حاکم کتی گذاشته است و با قیمتی نازل در شهر پخش می کندد.

بدین ترتیب فربد در پوشش خریدار عمده ی این مواد با حسام وارد مذاکره می شود و برای کل محموله با مبلغ سیصد میلیون تومان به توافق می رسد. اما به محض خروج فربد از خانه ی حسام این پلیس است که وارد می شود و حسام بوالهوس  و دار و دسته اش را دستگیر می کند.

ماجرا های رادیواکتیو کماکان جذاب پیش می رود و مخاطبان این سریال با بلاهت های سام و پژمان که حالا بوالهوس هم به آن ها اضافه شده است ارتباط برقرار می کنند. البته به نظر می رسد که کار حسام بوالهوس و گروه ابله تر از خودش هم در این قسمت مثل کار آصف و گرجی تمام شده است. 

سریال رادیواکتیو با توقف های کوتاه مدتش در هر قسمت و روی هر ماجرا باعث می شود که جذابیت هر کدام از این شخصیت هایی که می سازد و شوخی هایشان تکراری نشود و در ذهن مخاطبان بماند. این مهم ترین ویژگی سریال رادیو اکتیو است که بر خلاف آن چه تصور می شد کمیت را فدای کیفیت نکرده است.

در این قسمت شاهد شوخی هایی هستیم که نزدیکی بیشتری با اتفاقات اخیر جامعه و شوخی های روز اهالی کوچه و خیابان و فضای مجازی  دارد. این ویژگی ای است که امیر مهدی ژوله به عنوان یکی از نویسندگان این قسمت حتما نقش مهمی در پر رنگ تر شدنش دارد.

در کنار این نوع شوخی ها فانتزی هایی مانند  مصرف رادیواکتیو توسط بوالهوس و دار و دسته اش تناسب بسیار جذابی را برقرار کرده است و قسمت پنجم را به یکی از پر شوخی ترین و خنده دار ترین قسمت های خوب بد جلف تا امروز تبدیل کرده است.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها