|

قسمت ششم سریال سیاوش؛ مارال و باز هم مارال!

مارال برای نزدیک شدن به سیاوش، می خواهد او را درگیر مسائل شخصی خود کند. از طرفی نصرت نیز پیشنهادی برای صابر دارد و...

لینک کوتاه کپی شد

ششمین قسمت از سریال  سیاوش به کارگردانی سروش محمدزاده و تهیه کنندگی مهدی یاری، جمعه پانزدهم اسفند ماه به صورت اختصاصی در سایت نماوا منتشر شد.

سیاوش که در قسمت قبلی در های باشگاه را بست و خود را در اتاقی محبوس کرد تا خودش را با گاز از میان ببرد توسط وحید نجات پیدا می کند. وحید او را به خانه می برد اما حرفی از کاری که کرده است نمی زند.

سیاوش چند روزی را در خانه بی آن که حرفی بزند و کاری کند می گذراند تا این که سینا سراغش می آید. مارال باز هم ماجرای تازه ای دارد و سیاوش را هم درگیر خودش می کند. او در یک مهمانی دستگیر شده است و برای آزادی اش لازم است تا شوهرش فرم تعهدی را امضا کند. این امضا باید با دستان سیاوش ثبت شود.

این ابتدای راه مارال با سیاوش است و او نقشه های زیادی را برای سیاوش در سر دارد. مارال شرط می گذارد که برای این که بازی هایش را تمام کند، سیاوش باید مدتی با او همه جا به عنوان شوهرش حاضر شود. مارال فرصت بزرگی را برای بازی با سیاوش به دست آورده است و از این فرصت به سادگی نخواهد گذشت.

در سویی دیگر هم نصرت بازی تازه ای را با صابر شروع می کند. صابر مامور می شود تا چند چک را برای نصرت نقد کند و این ابتدای بازی او است...

کاراکتر مرد های کم حرف و تنها با سگرمه هایی در هم در حالی که همه ی دختران قصه عاشق آن ها هستند اما آن ها بی توجه به اطرافشان به راهشان ادامه می دهند همواره در ژانر های مختلف درامی محبوبیت داشته است.

اما معمولا ماجرای این کاراکتر ها به همین ظاهر ختم نمی شود و آن ها اگرچه کم حرف هستند اما کنش مند و فعالند. موضوعی که در کاراکتر سیاوش وجود ندارد. او در شش قسمت گذشته کاملا منفعل بوده است. او وقتی نامزدش هنوز زنده بود هم همین کار ها و رفتار ها را می کرد.

این چندمین بار است که میلاد کی مرام در نقشی این چنینی بازی می کند. نقشی که بدین شکل دیگر جواب نمی دهد. وقتی کارکتر صابر با همه ی لمپن بودنش حضوری کنش مند تر دارد این اوست که بیشتر دیده می شود نه احساسات غلو آمیز سیاوش.

حتی کاراکتری مثل وحید و یا سینا (با بازی ضعیفش) هم از سیاوش آن اشک و آه هایش جذاب تر و دیدنی تر هستند چرا که فعال ترند و همان کنش محدودشان نیز قابل مشاهده است. سریال سیاوش با این ریتم کند در همین قسمت ششم ملال آور شده است. اتفاقی که با وجود گستردگی داستانش می توانست حالا حالا ها رخ ندهد. هنوز اتفاق اصلی داستان نه مشخص است و نه ظاهرا رخ داده است و باید دید که این اتفاق بالاخره در کدام قسمت محقق می شود و آرایش کاراکتر ها بعد از آن به چه شکلی خواهد بود...

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی