|

استایل بهاری شیک و خاص با رنگ های سال 2021_1400

شرکت پنتون رنگ سال 2021 _1400 را دو رنگ اعلام کرده است. یک رنگ زرد به نام Illuminating و یک رنگ خاکستری به نام Ultimate Gray. البته این…

لینک کوتاه کپی شد

 

شرکت پنتون رنگ سال 2021 _1400 را دو رنگ اعلام کرده است. یک رنگ زرد به نام Illuminating و یک رنگ خاکستری به نام Ultimate Gray. البته این اولین باری نیست که دو رنگ به عنوان رنگ سال معرفی می شوند. این رنگ ها خیلی راحت با بیشتر رنگ ها ست می شوند و یا می توان فقط از همین دو رنگ در استایل خود استفاده کرد. اگر شما هم نمی دانید باید چه استایلی با این رنگ ها و رنگ های مکملشان داشته باشید. در ادامه متن با ما همراه باشید تا ایده بگیرید و استایلی شیک و منحصر به فرد داشته باشید.

 

استایل بهاری شیک و منحصر به فرد با رنگ های سال 1400

مدل مانتو

این درست است که رنگ مد امسال ترکیب زرد و خاکستری است اما الزامی وجود ندارد که شما مانتوی عید امسال شما حتما ترکیبی از این رنگ‌ها باشد. استفاده از مدل مانتو جدید با رنگ‌هایی که با پوست شما هم‌خوانی داشته باشد نیز یک گزینۀ مناسب دیگر است؛ بنابراین، با وجود این که ترکیب رنگ‌های امسال، می‌تواند زیبا و فوق‌العاده باشد اما انتخاب رنگ‌هایی چون صورتی و سبز هم همچنان امکان‌پذیر است.

مانتوها می‌توانند گاهی ساده و یکنواخت باشند اما تفاوت در چیزهایی مثل مدل آستین مانتو یا مدل یقه مانتو می‌تواند تغییر محسوسی در ظاهر آن‌ها ایجاد کند. بنابراین، اگر به دنبال خرید مانتو عید ۱۴۰۰ هستید و هنوز تصمیم خود را نگرفته‌اید، بهتر است موقع سعی کنید از مانتوهایی که خلاقیت بیشتری در دوخت مدل یقه مانتو مانند یقه های پهن که از ترند های ۲۰۲۱ هستند یا آستین های پفی که محبوبیت زیادی پیدا کرده اند، استفاده نمایید تا به جای یک خرید معمولی، یک استایل خاص و منحصر به فرد بسازید.

 

مانتو-1400-طوسی

 

پیراهن‌های حریر و توری

این نوع پیراهن‌ها برگرفته از استایل رمانتیک هستند که در کالکشن بهار ۲۰۲۱ برندهای معروفی چون valentino، dior به نمایش درآمدند. با پوشیدن این لباس‌ها احساس سبکی و خنکی را در اواخر بهار و تابستان تجربه کنید. ترکیب لباسی که برند فندی از این سبک در کالکش‌های خود ارائه کرد رویه‌های حریر به همراه تاپ و شلوار در زیر آن بود که ترکیب رنگی آن مطابق تناژ رنگ پوست مدل‌های خود بود.

 

کت اِپل دار سایز بزرگ

با یک کت اِپل دار سبک دهه ۸۰ میلادی که واسه همسرتونه و روی کمرتون بسته میشه می تونید به دیگران القا کنید که پاهای کشیده تری دارید. این کت بلند رو میتونید با یک شلوار راسته یا چرم کوتاه ست کنید و استایلی کاملا مدرن پیدا کنید. استفاده از این ترکیب به شما اجازه میده که یک تیپ هنری شیک ولی آزاد و راحت داشته باشید.

 

پیراهن‌های چین‌دار

در دهه ۴۰ پیراهن‌هایی با آستین‌های پفی برروی یقه به همراه دامن‌های چین‌دار و گل‌ گلی به ترند افسونگر معروف بود که حال پس از سال‌ها دوباره به عرصه مد وارد شده و ترند بهار ۲۰۲۱ محسوب می‌شود. برندهای مختلفی از این نوع پیراهن‌ها با ترکیب یقه دکلته، آستین پفی و دامن چین‌دار یا ترکیب یقه بسته و چین‌دار به همراه دامن‌های پرچین در کالکشن ۲۰۲۱ خود استفاده کرده‌اند. بهترین انتخاب برای افرادی که سرشانه افتاده دارند و بالاتنه آن‌ها لاغر و سرشانه‌های کم عرض دارند، پیراهن‌های با آستین پفی و یقه‌های مدل باز هستند اما اگر نسبتاً بالا‌تنه‌ شما پری دارید، این مدل را با یقه‌های بسته انتخاب کنید.

 

روسری و شال

این اکسسوری معروف مجددا در حال تبدیل شدن به ترند سال ۱۴۰۰ است آن هم با قدرت. روسری و شال هم از موها و سر شما محافظت میکنند هم یک بخش نهایی از لباس شما خواهند بود. می توانید روسری هاتون رو از نوع ابریشمی با طرح های گلدار یا نقوش مرکب و یا ساده به همراه بلوکهای کلمات انتخاب کنید. می توانید روسری و شال تان را با یک گره شل در حالیکه ادامه آن آویزان است ببندید . ( مدلی که اکثر خانم ها در ایران استفاده می کنند ) . پس اگر تا امروز فکر میکردید روسری و شال یه کمی از مد افتاده است و شما مجبورید از آن استفاده کنید حالا میتوانید ادعا کنید که خیلی جلوتر از ترند سال ۱۴۰۰ استفاده می کرده اید.

trendyol_54780384_1

 

شلوارهای گشاد با فاق بلند

همانطور که در طراحی برندها دیده می‌شود شلوار پارچه‌ای پاچه گشاد فاق بلند که موردی برای استایل راحت به حساب می‌آید، ترند شلوار ۲۰۲۱ است. البته گشاد بودن شلوارها از بالا تا پایین در ترند بهار ۲۰۲۱ بیش از حد معمول است.

 

رنگ های پاستلی

این رنگ های الهام بخش مناسب تابستان هستند و با اکثر رنگ های پوست هماهنگی دارند. یک کت و شلوار سرهمی نعنایی رنگ به بهمراه یک بارانی بلند یاسی رنگ می تواند خیلی زیبا باشد.

کلا رنگ های نرم می تواند زیبایی کلی شما را ارتقا داده و یکی از سبک های قابل انتخاب برای فصل هایی باشد که پیش رو داریم.

 

اکسسوری‌های به رنگ آبی پاپ

اگر می‌خواهید استایل جذاب و خاصی را در سال ۲۰۲۱ تجربه کنید، به دنبال اکسسوری‌هایی به رنگ آبی پاپ باشید. رنگ آبی پاپ، تناژ بسیار خاص و جذابی از رنگ آبی است و استفاده از آن در اکسسوری‌ها می‌تواند بسیار در استایل شما تأثیرگذار باشد. شما می توانید از کیف دستی آبی پاپ Dior  و یا کلاه‌هایی به این رنگ استفاده کنید.

 

 

ماسک‌های مشکی

از آنجایی که امسال به دلیل وجود ویروس کرونا همه ما ملزم به استفاده از ماسک هستیم طراحان نیز دست به کار شده و در طراحی انواع ترندهای سال ۲۰۲۱ به پوشش ماسک نیز توجه داشته‌اند. ماسک‌های براق سیاه و سفید با هر استایلی مطابقت دارند و می‌توانند پوشش خوبی برای بینی و دهان ایجاد کنند. همچنین در کالکشن بسیاری از برندها ماسک‌های ابریشمی به رنگ مشکی نیز دیده می‌شود. استفاده از پارچه‌های ابریشمی در ساخت ماسک صورت پارچه‌ای مشکی می‌تواند تنفس را راحت‌تر کند. شما می توانید از ماسک های صورت مشکی در کنار لباس های رنگی، استایل های مونوکروم و تقریباً در تمام موقعیت‌های اجتماعی و خانوادگی و یا محل کار، از آن‌ها استفاده کنید.

 

استایل هایی با ترکیب رنگ زرد و شتری

با رنگ های زرد و شتری طبیعی تر جلوه خواهید کرد. این ترند که برگرفته از حال و هوای دهه ۷۰ میلادی است به نحو خیلی جدی ارتقا یافته است. ترکیب و تطبیق درست این رنگ ها می تواند بعد و عمق بیشتری به ظاهر کلی شما بدهد فارق از اینکه لباس شما چه الگو و مدلی دارد. یک کت و شلوار قهوه ای روشن یا یک کت با یک بلوز یقه اسکی خردلی برای ماه های سرد سال و یک تی شرت براق با یک شلوار خردلی می تواند انتخاب مناسبی باشد.

ست-کردن-پالتوی-قهوه-ای-850x491

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها