|

قسمت سوم سریال می خواهم زنده بمانم

نیکوکار دزد ناموس

کاوه که از حکم اعدام قریب الوقوع همایون به هم ریخته تصمیم خطرناکی می گیرد تا اجرایش کند. از طرفی شایگان وقتی می بیند هما در تکاپو برای…

لینک کوتاه کپی شد

سومین قسمت از سریال می خواهم زنده بمانم به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه کنندگی محمد شایسته دوشنبه هجدهم اسفند ماه به صورت اختصاصی در سایت فیلیمو منتشر شد.

هما در کمال نا امیدی مبلغی را که از فروش جهیزیه اش بدست می آورد برای شایگان فراهم می کند تا بتواند کمی از او وقت بیشتری بگیرد. شایگان اما خیالات دیگری در سر دارد و با شرط  و شروطی تازه با هما دیدار می کند و حرف هایی می زند که کمی هما را معذب می کند. او برای گفتن شروط جدید قراری را با نادر می گذارد.

نادر که سند خانه باغ شیرازشان را برای شایگان آورده است فکر می کند که می تواند با دست پر از این قرار ملاقات بازگردد. اما این جا است که شایگان پیشنهاد بی شرمانه اش را مطرح می کند. این که نادر پایش را از زندگی هما بیرون بکشد و شایگان جایش را بگیرد. نادر از ابهت و تهدید شایگان و اطرافیانش نمی ترسد و فقط برای به هم نخوردن عروسی بدون دعوا و مرافعه آن جا را ترک می کند.

از سوی دیگر کاوه هم با دستگیر شدن عمویش و مخمصه ای که خودش در آن گرفتار شده است نه راه پس دارد و نه راه پیش. او که نمی تواند وجدان خودش را به در بند و زیر حکم اعدام بودن همایون راضی کند تصمیم می گیرد خودش را معرفی و تسلیم کند و جرم همایون را گردن بگیرد. اما او که تحت محاصره ی دائمی قاچاقچی هاست وقتی از باز شدن پای آن ها به خانه ی پدر و عمه اش با خبر می شود ناچار به بازگشت از تصمیمش می شود.

داستان اصلی و آن چه که در قسمت های آینده بیشترین کنش ها بر سر آن خواهد بود تا حدی در قسمت سوم مشخص می شود. علاقه پیدا کردن شایگان به هما و مثلث عشقی ای که بدین ترتیب به وجود می آید. هرچند مواجه شدن اولیه ی مخاطب با این ایده خیلی نمی تواند خوشایندشان باشد.

اما در کل می خواهم زنده بمانم می تواند رویکرد و پرداخت تازه ای نسبت به این ایده داشته باشد. چرا که شخصیت های داستان و بازیگرانشان کشش خوبی را می توانند در مخاطبان ایجاد کنند و تا همین قسمت سوم نیز به این مهم دست پیدا کرده اند. سکانس های جذابی مثل رویارویی نادر و شایگان در این قسمت در صورت تکرار در قسمت های آتی می تواند مخاطبان این سریال را با رضایت کامل پای خودش بنشاند...

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی