|

قسمت دوازدهم سریال قورباغه؛ مار در آستین!

همیشه ترس از این که تو تنها کسی نیستی که همه چی رو می دونی، آدمو نابود می کنه. بدترین لحظه برای آدم، زمانیه که فک کنه کسی که می دونه،…

لینک کوتاه کپی شد

دوازدهمین قسمت از سریال قورباغه به کارگردانی و نویسندگی هومن سیدی و تهیه کنندگی علی اسدزاده، دوشنبه هجدهم اسفند ماه به صورت اختصاصی در سایت نماوا منتشر شد.

در قسمت دوازدهم نوبت به زندگی لیلا می رسد. لیلایی که تاکنون بیشتر با سکوت اتفاقات را نظاره می کرد. او که به نظر می رسید همیشه زیر سایه ی نوری بوده است و خودش داستانی ندارد حالا مشخص می شود که تاثیر زیادی در آن چه تا کنون پیش آمده و آن چه در پی می آید دارد.

لیلا مدتی با پسری به نام فواد رفت و آمده می کند و به او علاقه دارد. به خاطر گرفتاری ای که برای فواد و خانه اش پیش می آید لیلا تصمیم می گیرد که به شمس نزدیک شود تا از او کمک بگیرد. اما نزدیک شدن همانا و دل باختن دیوانه وار به او همان.

لیلا به مرور تبدیل به معشوقه ی شمس می شود. او یک شب با ماشین به همسر و پسر شمس می زند و بعد از مرگ آن ها، فواد را به عنوان قاتل به شمس معرفی می کند و شمس هم او را به شکل وحشتناکی به قتل می رساند.

بدین ترتیب شمس به زندان می افتد و از طریق لیلا است که او به نوری وصل می شود تا بتواند از قدرت او استفاده کند و از زندان آزاد شود، بی خبر از اتفاقات ریز و درشتی که بعد تر از پی می آید تا نهایتا به کشته شدن سروش می انجامد.

لیلا که زندگی شمس را نابود کرده است و او را به حبس کشانده است تنها کسی است که می تواند او را از این حبس رها کند. لیلا مامور می شود که ترتیبی دهد تا همه ی مواد از چنگ نوری بیرون بیاید و به شمس برسد. اما او برای این کار موانع مختلفی بر سر راه دارد. در این میان رامین هم می تواند یک مانع برای او باشد و هم یک تسهیل گر برای اجرای نقشه هایش.

بعد از نشستن گرد و خاکی که سروش و رامین به پا کرده بودند قورباغه وارد فاز جدیدی از داستانش می شود. فصلی که در آن نوری با کشتن سروش و رفتن آباد و نزدیک تر شدن رامینی که به هیچ وجه قابل اعتماد نیست در تنها ترین دوره ی زندگی اش به سر می برد و به هیچ وجه آمادگی مورد خیانت گرفتن توسط خواهرش را ندارد.

لیلا با ورودش به قصه رنگ و بو و انرژی دیگری را وارد داستان می کند. رنگ و بوی فیلم های نوآر که در برخی قسمت های گذشته هم حس می شد، حالا با ورود کاراکتر فم فتل قصه ، لیلا، بیشتر به سمت آن فضا می رود و هومن سیدی که به بهترین شکل این نقش را نوشته است به خوبی هم در کنار پیمان شادمانفر از پس کارگردانی آن بر آمده است.

قورباغه کماکان در کلاسی بسیار بالاتر از سایر سریال های ایرانی پیش می رود و در هر قسمت بیشتر از قسمت های گذشته مخاطبانش را درگیر قصه اش می کند و هر قسمت یک برگ برنده برای آن ها رو می کند...

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها