|

دانلود قسمت هفتم سریال سیاوش/ قسمت7

هفتمین قسمت سریال سیاوش به کارگردانی سروش محمدزاده و تهیه کنندگی مهدی یاری، جمعه 22 اسفند ماه به صورت اختصاصی در سایت نماوا منتشر خواهد شد.…

لینک کوتاه کپی شد

هفتمین قسمت سریال سیاوش به کارگردانی سروش محمدزاده و تهیه کنندگی مهدی یاری، جمعه 22 اسفند ماه به صورت اختصاصی در سایت نماوا منتشر خواهد شد.

سیاوش چند روزی را در خانه بی آن که حرفی بزند و کاری کند گذراند تا این که سینا سراغش رفت. مارال باز هم ماجرای تازه ای داشت و سیاوش را هم درگیر خودش کرد. او در یک مهمانی دستگیر شد و برای آزادی اش لازم بود تا شوهرش فرم تعهدی را امضا کند. این امضا باید با دستان سیاوش ثبت می شد.

بیشتر بخوانید:قسمت ششم سریال سیاوش؛ مارال و باز هم مارال!

دانلود قسمت ششم سریال سیاوش/ قسمت 6

سیاوش در آستانه ی فروپاشی

قسمت چهارم سریال سیاوش و جنگیدن برای مارال

 

کاراکتر مرد های کم حرف و تنها با سگرمه هایی در هم در حالی که همه ی دختران قصه عاشق آن ها هستند اما آن ها بی توجه به اطرافشان به راهشان ادامه می دهند همواره در ژانر های مختلف درامی محبوبیت داشته است.

این چندمین بار است که میلاد کی مرام در نقشی این چنینی بازی می کند. نقشی که بدین شکل دیگر جواب نمی دهد. وقتی کارکتر صابر با همه ی لمپن بودنش حضوری کنش مند تر دارد این اوست که بیشتر دیده می شود نه احساسات غلو آمیز سیاوش.

هنوز اتفاق اصلی داستان نه مشخص است و نه ظاهرا رخ داده است و باید دید که این اتفاق بالاخره در کدام قسمت محقق می شود و آرایش کاراکتر ها بعد از آن به چه شکلی خواهد بود...

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها