|

دانلود قسمت هفتم سریال خوب، بد، جلف:رادیواکتیو/ قسمت7

هفتمین قسمت از سریال خوب، بد، جلف رادیو اکتیو به نویسندگی پیمان قاسم خانی جمعه 22 اسفند ماه به صورت اختصاصی در سایت فیلمیو منتشر خواهد شد.…

لینک کوتاه کپی شد

هفتمین قسمت از سریال خوب، بد، جلف رادیو اکتیو به نویسندگی پیمان قاسم خانی و تهیه کنندگی و کارگردانی محسن چگینی، جمعه 22 اسفند ماه به صورت اختصاصی در سایت فیلمیو منتشر  خواهد شد.

در قسمت ششم بعد از این که پلیس در طرح جمع آوری اراذل و اوباش حسام بوالهوس را دستگیر کرد سام و پژمان هم بعد از این که از دست گروگان گیر های مختلفشان جان سالم به در بردند آزاد شدند و البته باز هم پژمان مورد اصابت گلوله قرار گرفت. بنابراین بوالهوس راهی زندان و پژمان و سام راهی بیمارستان شد.

بیشتر بخوانید:ارتش سری در آستانه بازجویی...

دانلود قسمت ششم سریال خوب، بد، جلف: رادیواکتیو/ قسمت 6

باز هم تیر خوردن پژمان جمشیدی

 

خوب بد جلف در ششمین قسمت هم روندی را که از ابتدا پیش گرفته بود ادامه داد. شوخی ها و موقعیت های کمدی همان طور که در قسمت های گذشته نیز بودند یکی پس از دیگری خلق شدند و ریتم داستان را حفظ کردند. تنها تفاوت این قسمت با گذشته کم رنگ شدن حضور شخصیت های فرعی ای مثل حسام و آصف و گرجی بود.

اما این بار توسط شخصیت های اصلی خوب بد جلف پیش رفت و به سرمنزل رسید کمااینکه می دانیم هنوز هم سورپرایز های زیادی در راه هستند و سام و پژمان و ارتش سری با شخصیت های عجیب و غریب دیگری هم مواجه خواهند شد...

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها