|

قسمت هفتم سیاوش، لکنت سیاوش صحنه گردانی صابر

جلال که به خواهرش جیران شک کرده، او را تعقیب می کند تا سر از کارش در بیاورد. از طرفی صابر به دنبال کسی است که باعث زندان رفتنش شده و...

لینک کوتاه کپی شد

هفتمین قسمت از سریال سریال سیاوش به کارگردانی سروش محمدزاده و تهیه کنندگی مهدی یاری، جمعه بیست و دوم اسفند ماه به صورت اختصاصی در سایت نماوا منتشر شد.

سیاوش با مسلط تر شدن به خودش نسبت به قبل سعی می کند دوباره در باشگاه مشغول شود و شاگردانش را تمرین دهد اما با غیبت مهم ترین شاگردش مواجه می شود. جلال که برادر ناتنی سیاوش است درگیر ماجرای جیران، خواهرش، شده است و به کلی تمرکزش را در کشتی از دست داده است.

جیران خواهر ناتنی سیاوش و صابر و خواهر تنی جلال است که مدتی است با یک نفر ارتباط دارد. او که وضع مالی خوبی دارد یک ماشین در اختیار جیران گذاشته است و همین ماشین هم مشکلات جیران را با برادرانش بیشتر می کند. 

جیران در مقابل جلال می ایستد و از او حرف شنوی ندارد. بنابراین جلال از سیاوش می خواهد تا با او صحبت کند. اما جیران در مقابل سیاوش نیز می ایستد. او از زندگی در آن محله و با آن فرهنگ و خانواده خسته است و می خواهد که هر چه زودتر از آن فرار کند.

بدین ترتیب سیاوش هم که خانواده و محافظت از آن برایش اهمیت زیادی دارد جیران را تهدید می کند در صورتی که خطایی از او سر بزند در مقابل خواهد ایستاد و...

سیاوش و شخصیتش به طرز عجیبی ضعیف ساخته شده است. او که قرار است قهرمان داستان باشد از همه ضعیف تر و بی دست و پا تر به چشم می آید. او که نه زورش به زندگی خودش و زندگی شخصی اش رسیده است و نه در مقابل صابر و پدر و خواهران تنی اش از خودش غیرتی نشان داده حالا رگ غیرتش برای جیران ورم می کند و مشت های گره کرده اش را بر میز می کوبد و همه ی خشمش را جلوی چشم جیران می آورد.

قهری است که چنین شخصیتی نمی تواند در قامت یک قهرمان ظاهر شود. او به راحتی فریب می خورد و مهره ی دست دیگران می شود. در مقابل سوگی که با آن مواجه شد تصمیم به خودکشی می گیرد و فقط زورش به جیران می رسد.

سریال سیاوش وقتی به صابر و ماجراهایی که برای او اتفاق می افتد و شخصیتش می رسد با ریتمی بهتر و سطح انرژی بالاتری پیش می رود و صحنه پردازی جذاب تری نیز پیدا می کند. اما با رسیدن به سیاوش به کلی از ریتم می افتد و دچار لکنتی جدی می شود و این برای شخصیتی که سریال به نامش نام گذاری شده است بسیار عجیب است.

بعد از گذشت هفت قسمت دیگر زمان آن رسیده است که روایت سیاوش سر و شکلی منسجم تر به خود بگیرد تا مخاطبانی که تا این قسمت با آن همراه شده اند و به حق صبوری به خرج داده اند را بتواند با خودش بیشتر همراه کند  رضایتشان را نیز کسب کند.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی