|

دانلو قسمت سیزدهم سریال قورباغه / قسمت 13

سیزدهمین قسمت از سریال قورباغه، دوشنبه 25 اسفند ماه به صورت اختصاصی در سایت نماوا منتشر خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

سیزدهمین قسمت از سریال قورباغه به کارگردانی و نویسندگی هومن سیدی و تهیه کنندگی علی اسدزاده، دوشنبه 25 اسفند ماه به صورت اختصاصی در سایت نماوا منتشر خواهد شد.

لیلا مدتی با پسری به نام فواد رفت و آمده می کرد و به او علاقه داشت. به خاطر گرفتاری ای که برای فواد و خانه اش پیش آمد لیلا تصمیم گرفت که به شمس نزدیک شود تا از او کمک بگیرد. اما نزدیک شدن همانا و دل باختن دیوانه وار به او همان.

لیلا که زندگی شمس را نابود کرده بود و او را به حبس کشانده بود تنها کسی بود که می توانست او را از این حبس رها کند. لیلا مامور شد که ترتیبی دهد تا همه ی مواد از چنگ نوری بیرون بیاید و به شمس برسد. اما او برای این کار موانع مختلفی بر سر راه داشت. در این میان رامین هم می توانست یک مانع برای او باشد و هم یک تسهیل گر برای اجرای نقشه هایش.

بیشتر بخوانید:قسمت دوازدهم سریال قورباغه؛ مار در آستین!

سکانس جنجالی هومن سیدی و فرشته حسینی در سریال قورباغه + ویدیو

دانلود قسمت دوازدهم سریال قورباغه

لیلا با ورودش به قصه رنگ و بو و انرژی دیگری را وارد داستان کرد. رنگ و بوی فیلم های نوآر که در برخی قسمت های گذشته هم حس می شد، حالا با ورود کاراکتر فم فتل قصه ، لیلا، بیشتر به سمت آن فضا رفت و هومن سیدی که به بهترین شکل این نقش را نوشته است به خوبی هم در کنار پیمان شادمانفر از پس کارگردانی آن بر آمده است.

قورباغه کماکان در کلاسی بسیار بالاتر از سایر سریال های ایرانی پیش می رود و در هر قسمت بیشتر از قسمت های گذشته مخاطبانش را درگیر قصه اش می کند و هر قسمت یک برگ برنده برای آن ها رو می کند...

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها