|

دنیای آشپزی

طرز پخت خوراک میگو با آرد ذرت

در اینجا می توانید با طرز پخت غذای دلچسب و لذیذ خوراک میگو با آرد ذرت آشنا شوید.

لینک کوتاه کپی شد

خوراک میگو با شیر و پنیر پارمزان و فلفل قرمز می تواند به یک خوراک کاملا دلچسب، خوش طعم وخوش عطر تبدیل شود و به ویژه در میان جنوبی ها که علاقه زیادی به خوردن غذاهای دریایی دارند نیز، یک غذای مطلوب و پر طرفدار محسوب می شود. به ویژه کلسیم، ید و پروتئین های سرشار میگو این غذا را به یک منبع پروتئینی سالم برای تقویت سیستم ایمنی بدن تبدیل می کند. 

در اینجا می توانید با طرز پخت خوراک میگو با آرد ذرت آشنا شوید. 

مواد لازم: 

دو پیمانه کامل شیر 

دو پیمانه آب جوشیده 

یک پیمان ارد ذرت 

سه چهارم پیمانه پنیر پارمسان 

یک چهارم پیمانه کره 

نصف قاشق چای خوری نمک و فلفل 

دو یا سه میگوی بزرگ پوست کنده وخرد شد 

سه یا چهار عدد گوجه فرنگی خرد شده 

دو یا سه عدد پیازچه 

طرز پخت خوراک میگو با آرد ذرت

ابتدا یک قابلمه بزرگ بردارید و شیر و آب جوشیده را داخل آن بریزید و در حرارت متوسط بر روی گاز قرار دهید تا به خوبی داغ شوند و در این میان، چند بار آنرا هم بزنید تا غلیظ و خامه ای شود، سپس پنیر پارمسان، نمک، فلفل و سه قاشق  غذا خوری کره ذوب شده را به آن اضافه کنید و مجددا تمام مواد را هم بزنید. 

پس از آن، روی یک سینی مخصوص لایه ای از آرد ذرت را بریزید و میگو و گوجه فرنگی را روی آن بچینید و سپس سینی را داخل فر قرار دهید و بگذارید تا میگو ها به خوبی سرخ و تقریبا قهوه ای رنگ شوند.

در مرحله آخر میگو ها را از داخل فر بیرون بیاورید، سس شیر را بر روی آن اضافه کنید و مقداری پیازچه روی آن بپاشید و این غذای لذیذ و خوشمزه را نوش جان کنید. 

منبع: realsimple

images.media-allrecipescajun-shrimp-with-cheesy-polenta-fb-ig-10-scaledgreek-shrimp-grits-ad781185https%3A%2F%2Fstatic.onecms.io%2Fwp-content%2Fuploads%2Fsites%2F23%2F2017%2F02%2F14%2Fshrimp-polenta-bake_0

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها