|

قسمت اول سریال مردم معمولی

شخصیت های غیر معمول در مردم معمولی رامبد!

بردیا برازنده یک مهمان ویژه دارد که قرار است به مرکز زیبایی او بیاید. اما اتفاقات عجیب و غریب حول مرکز زیبایی او دست به دست هم می دهند...

لینک کوتاه کپی شد
1

اولین قسمت از سریال مردم معمولی به تهیه کنندگی و کارگردانی رامبد جوان، پنجشنبه پنجم فروردین به صورت اختصاصی در سایت فیلمیو منتشر شد.

برای خرید قانونی و دانلود حلال قسمت اول مردم معمولی اینجا کلیک کنید

این اولین تجربه ی کارگردانی سریال در شبکه ی نمایش خانگی برای رامبد جوان است. نویسندگان این سریال پویا مهدوی زاده و زهرا افشار هستند و سهیل نوروزی مدیریت فیلمبرداری آن را بر عهده دارد. بهرام دهقانی تدوین و بامداد افشار نیز در ساخت موسیقی مردم معمولی همکاری می کنند.

اما نقطه ی اتکای اصلی این سریال گروه بازیگری جذاب آن است: رامبد جوان، آتیلا پسیانی، شبنم مقدمی، الناز حبیبی، خسرو پسیانی، لیلی رشیدی، کمند امیر سلیمانی، شادی کرم رودی، خاطره اسدی و امیر نوروزی و...

بردیا برازنده مالک مرکز زیبایی تناسب طلایی و پزشک زیبایی است. او در مرکز زیبایی اش با دامادش ایرج (آتیلا پسیانی) و پسر خاله اش خسرو (امیر نوروزی) کار می کند. آن ها یک مشتری بسیار مهم و پول دار دارند که به خاطرش کل پاساژ را تعطیل کرده اند و آماده ی استقبال از او هستند.

خواهر بردیا و همسر ایرج، باربارا (شبنم مقدمی) هم در همان پاساژ آژانس مسافرتی دارد و همان روز آژانسش پلمپ شده است. باربارا که همراه چهار دختر خاله اش آژانس را می گرداند وسیله هایش را جمع می کند و به سالن بردیا می آورد.

بدین ترتیب و با این شلوغی کنترل اوضاع از دست بردیا خارج می شود و امیر عرب، مشتری مهم بردیا، سالن را با ناراحتی ترک می کند و همه ی تلاش ها و نقشه های بردیا نقش بر آب می شود.

 بیشتر زمان قسمت اول صرف معرفی شخصیت ها و روابط خانوادگی شان با هم می شود. شارلاتان بودن بردیا، بی عرضگی ایرج، مشکلات طلاق خسرو و... . شخصیت ها و ویژگی هایی که به شدت اغراق شده هستند و از ظاهر و گریم و لباس تا میمیک صورت و تیک ها عادت هایشان همگی پر از اغراق و بزرگ نمایی هستند.

در قسمت اول ماجرای امیر عرب و استقبال از او بیشتر پوششی است تا این شخصیت ها با یکدیگر و با مخاطبان ارتباط پیدا کنند و به هم شناسانده شوند. بنابراین ماجرا های اصلی این خویشاوندان و همکاران عجیب و غریب و غیر معمولی هنوز شروع نشده است و باید منتظر قسمت های بعدی بود.

قسمت اول مردم معمولی به نسبت قسمت اول دراکولا و خوب، بد، زشت به مراتب ضعیف تر بود و باید دید در ادامه و در رقابت با این سریال های پر طرفدار کدام مجموعه گوی سبقت را از دیگران می رباید. پیمان قاسم خانی، مهران مدیری و رامبد جوان از مهم ترین افراد در تاریخ آثار کمدی ایرانی هستند و از هر کدامشان آثار شاخصی پیش از این ثبت شده است. این فرصتی تاریخی است که هر سه ی آن ها در یک زمان به تولید و انتشار آثار جدیدشان می پردازند و این یکی از جذاب ترین اتفاقات این روز های شبکه ی نمایش خانگی است.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها