|

قسمت سیزدهم سریال ملکه ی گدایان

بمب البرز شمس در راه است...!

تعادل جدیدی که میان شخصیت های داستان ملکه ی گدایان شکل گرفته است می تواند به دست های داریوش بر هم بخورد.

لینک کوتاه کپی شد

سیزدهمین قسمت از سریال ملکه ی گدایان به کارگردانی حسین سهیلی زاده، چهارشنبه یازدهم فروردین به صورت اختصاصی در سایت فیلیمو منتشر شد.

برای خرید قانونی و دانلود حلال قسمت سیزدهم ملکه گدایان اینجا کلیک کنید

البرز برای این که بتواند خودش و خانواده اش را از اسارت ملکه رها کند با آن ها همکاری می کند و مقداری از ماده ی مخدر خالص بمب را می سازد. پارسا یک نفر که در کارش حرفه ای است برای تست کردن این مواد می آورد و تایید خلوص این مواد را از او می گیرد.

البرز برای ادامه ی تولید برای پارسا شرط می گذارد که باید خانواده اش را ببیند. پارسا اما فکر می کند که دستیار البرز راه تولید را یاد گرفته است و می تواند این مواد را تولید کند اما بمب دستیار البرز در حد ترقه هم عمل نمی کند. بنابراین پارسا به خواسته ی البرز تن می دهد.

لعیا هم همراه خسرو و خورشید به آزمایشگاه آورده می شود، با اعمال خشونتی بسیار بیشتر از آن ها. دیدار انجام می شود اما لعیا کسی نیست که گستاخی شنتیا را تاب بیاورد و در همان آزمایشگاه با ریختن اسید به صورت او حساب سیلی ای که از در خانه اش خورده بود را تسویه می کند.

این تسویه حساب خط و نشانی برای خود پارسا هم هست که خیال دور زدن ملکه را در سر نپروراند و در مقابل او نایستد.

دور تر از آزمایشگاه و در مفت آباد افرا و سهیل و بچه ها به کار خود مشغولند. آریا سعی می کند به سهیل نزدیک شود و با او رفاقت کند تا بتواند از طریق او راهی برای رسیدن به افرا پیدا کند. افرا اما تنها در مفت آباد مجبور است که به امور آن جا رسیدگی کند. اموری که پخش کردن مواد هم جزئی از آن هاست.

تعادل جدیدی که میان شخصیت های داستان ملکه ی گدایان شکل گرفته است می تواند به دست های داریوش بر هم بخورد. داریوش بعد از صحبت با فریبا با واقعیت روبرو و از کرده ی خودش پشیمان شده است. فریبا هم از او می خواهد ظلمی که در حق البرز کرده است را جبران کند. بنابراین داریوش برای این کار نیاز دارد که باز هم به پارسا نزدیک شود و این بار ضربه ای به او بزند که با آن هم البرز آزاد می شود و هم خودش به سارا می رسد.

در قسمت های آینده ی ملکه ی گدایان می توانیم شاهد کشمکش های بیشتری میان کاراکتر های سریال باشیم. جایی که البرز برای رسیدن به هدف آزادی پدر و مادرش، ملکه برای انقام از خسرو و پارسا برای تولید بمب، افرا برای پیدا کردن البرز و داریوش برای پیدا کردن سارا دست به اقدامات تازه ای خواهند زد و رخوت سریال را به هم خواهند ریخت...

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    سریال قشنگیه💓

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها