|

خلاصه هشتمین قسمت از سریال می خواهم زنده بمانم

بازی دو سر باخت، ازدواج اجباری /خلاصه قسمت 8

امیر شایگان، پس از عقد هما را به آتلیه ای برای گرفتن عکس عروسی می برد اما هما هنوز آماده ی این زندگی تازه با او نیست...

لینک کوتاه کپی شد

هشتمین قسمت از سریال می خواهم زنده بمانم به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه کنندگی محمد شایسته دوشنبه بیست و سوم فروردین به صورت اختصاصی در سایت فیلمیو منتشر شد.

برای دانلود همه ی قسمت های سریال می خواهم زنده بمانم اینجا کلیک کنید.

هما به جایی که شایگان گفته است می رود. جایی که یک آتلیه ی عکاسی است و شایگان با لباس عروس در انتظار او. هما لباس عروس را به تن می کند و مقابل دوربین و کنار شایگان می ایستد اما نمی تواند نقشش را باور کند. هجوم خاطراتش با نادر مانع می شود تا حتی لبخندی مصنوعی به دوربین بزند.

هما هیچ ابزاری برای مقابله با شایگان ندارد به جز همین نارضایتی اش. شایگان با نماندنش در خانه و با کمک کردن به همایون سعی می کند در چشم هما خوب جلوه کند اما هما هیچ عشقی به او ندارد و نخواهد داشت. هما هم این را نشان می دهد، هم به صراحت می گوید و هم شایگان خودش می داند. شایگان چیزی را که می خواهد به هر طریقی تصاحب می کند و حالا در تسخیر قلب هما به شدت ناتوان و عاجز است.

 کاوه هم به کمک عماد و شیوا آخرین شانسش برای پس دادن بدهی اش به مفتاح را امتحان می کند. آن ها رئیس کارخانه ی مورفین را مجبور می کنند کارخانه را خالی کند و آن ها را به آن جا راه دهد. اما نقشه دقیقا همانطور که آن ها انتظار دارند پیش نمی رود و آن ها مجبور به اعمال خشونت زیادی می شوند.

در این میان معلوم می شود که در همراهی شیوا با کاوه و عماد پای انتقام شخصی نیز در میان است. پدر شیوا صاحب همین کارخانه بوده است و مدیر فعلی با کمک دوستانش به زور آن را مصادره کرده است. به هر ترتیب آن ها موفق می شوند که مواد مورد نظرشان را سرقت کنند اما حالا روبرو شدن با مفتاح خود مانع بزرگی است...

در قسمت هشتم خبری از نادر و آن چه بر او می گذرد نیست. همایون هم در زندان است و مادر هما هم بی خبر از همه چیز در خانه نشسته است. اما هما در مخمصه ی زندگی با شایگان مدام میان امید و غم و خشم در نوسان است. او گاهی به خواسته ی شایگان تن می‌ دهد و گاه به یاد خودش و آن چه لیاقتش است و از او دریغ شده می افتد.

جسارت می خواهم زنده بمانم در نقل داستانش در بستری از زمان که برحه ی خاصی است و به کار بردن مسائلی که تا کنون کمتر به آن ها پرداخته شده است چیزی است که این سریال را از دیگر آثار متمایز می کند دیدنی ترش می کند. مصادره های سال های ابتدایی پس از انقلاب و ضرر و زیان هایی که افراد و خانواده های زیادی از این تند روی ها و پایمال شدن حقوقشان دیده اند موضوعی است که هیچ وقت به این شکل حتی  جزئی هم به آن پرداخته نشده است و همیشه این موضوعات در گرد و غبار اتفاقات ک مسائل دیگر گم شده است...

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها