|

قسمت پانزدهم سریال ملکه ی گدایان

عاشقانه در آزمایشگاه

خورشید به لعیا شک کرده و در این راستا اتفاق ناگواری رقم می خورد که...

لینک کوتاه کپی شد

پانزدهمین قسمت از سریال ملکه ی گدایان به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی رحمان سیفی آزاد و علی طلوعی چهارشنبه بیست و پنجم فروردین به صورت اختصاصی در سایت فیلمیو منتشر شد.

اصرار های افرا جواب می دهد. لعیا با دیدن و شنیدن درخواست افرا از یک سو و شرط البرز از سویی دیگر دستور می دهد افرا را به آزمایشگاه ببرند. افرا و البرز در آزمایشگاه به هم می رسند اما به جز دوربین هایی که آن ها را زیر نظر دارند یک مزاحم دیگر هم با آن ها است. سارا. اما افرا و البرز سعی می کنند بی توجه به نگاه های خبیث سارا عاشقانه لحظاتی را بگذرانند.

شک خورشید به خواهرش به یقین تبدیل می شود. پزشک آشنای او خبر می دهد داروهایی که به خسرو تزریق می شود عوارض شدید روانی خواهند داشت و فورا باید مصرفشان متوقف شود. خورشید هم با پرستار درگیر می شود و با ضربه ای به سرش از هوش می رود.

اوضاع از آن که هست پیچیده تر می شود. آریا و گروهش سرزده وارد عمارت می شوند و آریا با خدمتکار دستپاچه مواجه می شود. لعیا آریا را مجاب می کند که وارد خانه نشود. اما ورود پارسا به خانه و خروج خدمتکار با چشمانی اشک بار شک آریا را به آن چه درون خانه می گذرد بیشتر می کند.

آریا وارد خانه می شود و پارسا را در حال به هم ریختن خانه می بیند...

روندی که از چند قسمت قبل شروع شده بود روز به روز برای تنگ کردن بیشتر حلقه ی محاصره به دور ملکه بیشتر پیش می رود. خورشید از غرض خواهرش و میلش به انتقام با خبر می شود، رسیدن افرا به البرز می تواند مانند یک قدم نزدیک تر شدن به خود ملکه باشد، داریوش هم با حضور در گالری به پارسا اعلام جنگ می کند و اتفاقی از مواد مخدر جاسازی شده در آثار هنری هم باخبر می شود.

لعیا از این نزدیک شدن به خودش بی خبر نیست اما بعد از سال ها سلطنت، خوب در نقش ملکه بودن فرو رفته است و غرورش او را به بازی با دیگران با وجود تمام خطرات برای خودش، ترغیب می کند.

ملکه ی گدایان در قسمت پانزدهم به خوبی داستانش را پیش می برد و در نقطه ی خوبی هم آن را به پایان می رساند. در نقطه ای که همه ی بیننده هایش را تشنه و مشتاق برای قسمت جدید نگه می دارد. بعد از مدت زیادی حرکت لنگ لنگان داستان ملکه ی گدایان حالا حسین سهیلی زاده بر داستانش تسلط پیدا کرده است و نبض تماشاگرانش را ، اگرچه کمی دیر، به دست گرفته و است و آن ها را درگیر داستان می کند.

تماشاگرانی که اگر تا این قسمت همراه این سریال بوده اند و آن را دنبال کرده اند، یعنی از بازی بد برخی بازیگران سریال و شخصیت پردازی هایی که بی اشکال نیستند و بستر داستانی ای که منطق روایی خوبی ندارد، چشم پوشی کرده اند و یا این موارد به چشمشان نیامده است. این تماشاگران صبور حالا لیاقت این را دارند که از جذابیت و حساسیت قسمت های پایانی ملکه ی گدایان لذت ببرند...

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها