|

خلاصه قسمت شانزدهم سریال ملکه ی گدایان

غلط کردی گفتی دوست دارم!

آریا به پای پارسا و لعیا پیچیده و می خواهد بداند در باغ ویلا چه خبر است که خبری می رسد و...

لینک کوتاه کپی شد

شانزدهمین قسمت از سریال ملکه ی گدایان به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی رحمان سیفی آزاد و علی طلوعی چهارشنبه یک اردیبهشت به صورت اختصاصی در سایت فیلیمو منتشر شد.

آریا مچ پارسا را در حال به هم ریختن خانه می گیرد. وقتی پارسا جواب درستی به سوال های آریا نمی دهد او هم بیشتر مشکوک می شود و تصمیم می گیرد خانه را بگردد. آریا به سمت پله های طبقه ی دوم می رود که لعیا وارد می شود و او را از ماجرا دور می کند.

در آزمایشگاه حال سارا مدام بدتر از قبل می شود. تا حدی که تشنج می کند و به بیمارستان منتقل می شود. پارسا حالا داریوش را صدا می کند تا سراغ سارا برود. او مسئولیت حال سارا و معتاد شدنش را هم گردن البرز می اندارد تا باز هم داریوش از البرز در دلش نفرت داشته باشد. نفرتی که پارسا روی آن حساب کرده است تا در زمان مناسب به سود خودش از آن بهره گیرد.

حال و روز سارا البرز را در کاری می کند متزلزل می کند. او نمی تواند خودش را راضی کند که عده ی زیادی مثل سارا به این حال و روز بیفتند. دعوایی ساختگی با افرا سبب می شود تا افرا از آزمایشگاه بیرون بیاید و مستقیم سراع شبیر برود. شبیر هم سراغ آریا می رود تا به این ترتیب دوباره همه ی شخصیت ها تکاپویی جدید پیدا کنند.

ملکه ی گدایان طبق روال گذشته اش خیلی یک مانع را سر راهش جدی نمی گیرد و بی سر و صدا از  آن می گذرد و داستانش را پیش می برد. آریا خیلی راحت از موضوع ویلا و کار های پارسا می گذرد و پی گیر نمی شود، افرا به راحتی به آزمایشگاه راه داده می شود و به راحتی هم از آن بیرون می آید، شبیر خیلی سریع تصمیم می گیرد آریا  را پیدا کند و...

هنوز انگیزه ها و مقاصد کسانی مثل شبیر روشن نشده است و حتی منظور لعیا هم از این همه بازی و کش دادن موضوع مشخص نیست. اما به هر صورت و هر طور که شده است داستان ملکه ی گدایان در حال پیش رفت است و هنوز هم با وجود این که فیلمبرداری این سریال در حال انجام شدن است پایانی برای آن قابل پیش بینی نیست...

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها