|

خلاصه سیزدهمین قسمت از سریال سیاوش

طوفان سیاوش

صابر برای فروش خانه ی پدری همه ی خانواده را دور هم جمع می کند. اما وقتی بحث بین آن ها بالا می گیرد، حقایقی روشن می شود...

لینک کوتاه کپی شد

سیزدهمین قسمت از سریال سیاوش به کارگردانی سروش محمد زاده و تهیه کنندگی مهدی یاری، جمعه سوم اردیبهشت به صورت اختصاصی در سایت نماوا منتشر شد.

صابر برای گرفتن رضایت خواهر هایش تلاش زیادی می کند. او سیمین را هم سعی می کند با خودش همراه کند اما او رضایت نمی دهد. صابر فروغ را که موافق است با خودش به خانه می برد تا سیمین را راضی کنند در میانه ی بحث سیاوش هم می رسد.

این که صابر هویت خریدار و مشخصات زمین را از خانواده پنهان می کند باعث می شود که نتوانند به او اعتماد کنند. گرفتن حکم مهجوریت هم از دیدگاه آن ها موجب آبرو ریزی در میان در و همسایه است و این هم دلیل دیگری برای مخالفتشان می شود.

اما جر و بحث خواهر و برادر های خانواده ساقی کینه های قدیمی، راز های پنهان و غم های و حسرت های اکنونشان را بیرون می ریزد. دغدغه ی صابر برای پول همه از عقده ها و بی پولی های کودکی تا اکنونش نشات می گیرد. وضعیت بیماری سیمین هم درد دیگری روی درد های کهنه ی خانواده می گذارد و درمان او برای صابر و فروغ اولویت می شود هرچند خود سیمین مخالفت می کند و سیاوش هم می خواهد پول درمان را از جایی به جز فروش زمین مهیا کند.

در نهایت اما دعوا ها و بحث ها میان آن ها به جای بدی کشیده می شود. جایی که سیمین هر چه می کند نمی تواند جلوی زبان صابر را بگیرد و صابر رازی کهنه را بر ملا می کند. سیاوش پسر واقعی خانواده ی ساقی و فرزند بابا کمال نیست!

قسمت سیزدهم سریال سیاوش یک قسمت طوفانی است. دعوا و بحث های خواهر و برادر ها در خانه ی خانواده ی ساقی جنجالی و پر سرعت صورت می گیرد در چند دقیقه همه ی آن چه تاکنون در سریال گذشته بود را زیر و رو می کند و تمام روابط میان کاراکتر ها را تغییر می دهد.

شاید در قسمت های آینده سریال دچار کلیشه ی بحران پیدا کردن هویت برای قهرمانش شود و کاراکتر سیاوش، بازیگر این نقش و کارگردان این سریال هم در قسمت های گذشته نشان داده اند که اهل کش دادن موضوع و وقت صرف کردن برای سکانس های تنهایی سیاوش هستند. سیاوشی که بریده بریده و نامفهوم صحبت کردنش، متاسفانه، جزئی از شخصیتش شده است و این نوید سکانس ها و قسمت های خسته کننده ای را در ادامه می دهد. اما اکنون و بعد از تماشای قسمت جذاب سیزدهم می توان گفت که هر آن چه در آینده ی سریال پیش آید به هیجان این قسمت می ارزد.

در این قسمت باز هم شاهد بازی فوق العاده ی مجید صالحی هستیم که در هر قسمت سریال سیاوش بیش از پیش تحسین برانگیز ظاهر می شود و جذابیت بی نظیری به سریال بخشیده است. سریال سیاوش که با پایان سریال قورباغه صدرنشین آثار پربازدید نماوا شده است حالا با پخش این قسمت می تواند مطمئن باشد که این صدرنشینی همچنان ادامه خواهد داشت...

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها