|

دهمین قسمت از سریال می خواهم زنده بمانم

در انتظار قوی ترین ضربه

نادر سرمد که عزم کرده دست شایگان را رو کند او را تهدید به رسوایی می کند.

لینک کوتاه کپی شد

دهمین قسمت از سریال می خواهم زنده بمانم به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه کنندگی محمد شایسته دوشنبه، ششم اردیبهشت به صورت اختصاصی در سایت فیلمیو منتشر شد.

در قسمت دهم هما از ترس کارها و حرف های نادر به خانه اش می رود و از او می خواهد که از تهدید و پی گیری فساد شایگان دست بردارد. نادر راضی می شود اما با رسیدن شایگان باز هم بازی عوض می شود.

شایگان از تهدید نادر نمی ترسد. او به کاری که کرده  مطمئن است و در مقابل نادر می ایستد و او را تحقیر و تحریک به بازی با خودش می کند. 

خوشحالی کاوه بعد از دزدی موفق خیلی دوام نمی آورد. شیوا به ابراز علاقه ی او پاسخ منفی می دهد و عماد هم که هنوز در انجام ماموریتش مردد است او را به مخفی گاه مفتاح می برد. عماد تلاش می کند که مفتاح را راضی کند که از خون کاوه بگذرد اما او راضی شدنی نیست می خواهد که عماد کاوه را جلوی چشم او بکشد...

مقابله ی بین شایگان و نادر علنی می شود و نادر رسما تصمیم می گیرد با شایگان بجنگد، دستش را رو کند و همه چیزش را از او بگیرد. شایگان فرصت مغتنمی پیدا کرده است که باز هم برای هما قهرمان بازی درآورد، خودش را مظلوم و دل باخته نشان دهد و با تحقیر نادر به هما ابراز عشق کند.

اما نادر و فرخی هم سفت و سخت به دنبال پی گیری پرونده های شایگان و زمین زدن او هستند. این تقابل تازه شروع شده است و بی شک فراز و نشیب های زیادی را پیش رو دارد. جایی که هما می تواند رفته رفته احساساتی ناشی از ترحم به شایگان پیدا کند و فشار ها روی شایگان نه فقط از جانب قانون که حتما از جانب زهره نیز بیشتر خواهد شد.

می خواهم زنده بمانم همچنان بدون رقیب در سامانه ی فیلیمو یکه تازی می کند. کمدی های مهران مدیری و رامبد جوان به حدی ضعیف ظاهر شده اند که ملکه ی گدایان و می خواهزنده بمانم در فیلیمو دچار لعزشی در تعداد مخاطبانشان نشدند و می خواهم زنده بمانم حتی با توجه به کیفیتی که از خود نشان داد مخاطبان بیشتری را نیز پای خودش نشاند.

داستان می خواهم زنده بمانم بی شک در قسمت های آینده برگ های برنده ی بیشتری نیز رو خواهد کرد و همین تقابل ها و کشمکش های موجود میان کاراکتر هایش، جایی که عماد و کاوه به نحوی و نادر و شایگان به شکلی دیگر در کنش با هم هستند، جذابیت سریال و انگیزه ی مخاطبان برای پی گیری نیز بیشتر می شود...

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها