|

خلاصه هفدهمین قسمت از سریال ملکه ی گدایان

هیچ کس از سرنوشت خبر نداره!

خورشید از هتل با خواهرش تماس می گیرد و وانمود می کند که مشکلی با او ندارد و...

لینک کوتاه کپی شد

هفدهمین قسمت از سریال ملکه ی گدایان به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی رحمان سیفی آزاد و علی طلوعی چهارشنبه، هشتم اردیبهشت به صورت اختصاصی در سایت فیلمیو منتشر شد.

در قسمت هفدهم البرز با بهره گیری از علم شیمی افراد ملکه را از‌ پا در می آورد و شنتیا را دست و پا بسته بر می دارد و از آزمایشگاه فرار می کند. خورشید هم با کمک پلیس از خانه ی لعیا فرار می کند و به هتل می رود.

خورشید از هتل با خواهرش تماس می گیرد و وانمود می کند که مشکلی با او ندارد و از دست پارسا فرار کرده است آن ها سر بسته از اوضاع هم خبر می گیرند و لعیا هم سر بسته تهدید می کند که جان البرز به خطر خواهد افتاد.

اما لعیا با مشکل دیگری هم درگیر می شود. شبیر خودش را باز هم به لعیا می رساند و این بار از طریق آریا این کار را می کند. این می تواند برای لعیا نوعی تهدید باشد. لعیایی که به هیچ عنوان نمی خواهد پای پسرش به معرکه های او باز شود.

البرز و افرا در جایی دور از همه سعی می کنند از شنتیا حرف بکشند و جای ملکه را پیدا کنند اما...

با رسیدن به قسمت هفدهم لعیا هر چه تاکنون نقشه چیده بود و همه ی محاسباتش به هم می ریزد. او برای پیش بردن اهدافش خورشید و خسرو را گروگان گرفته بود تا البرز را تحت فشار قرار دهد اما حالا هم آن ها و هم خود البرز را از دست داده است و حالا بیم آن را دارد که پسرش هم از ماجرا های او بویی ببرد و یا حتی او هم به بازی پا بگذارد.

داستان ملکه ی گدایان در مسیر جذابی افتاده است. با فرار البرز ملکه باز هم در بازی اش عقب می افتد. عقب افتادنی که به نظر دیگر راهی برای جبرانش نخواهد بود. ملکه قافیه را کاملا به البرز و افرا باخته است و حالا آن ها اگرچه از آزادی خورشید و خسرو خبر ندارند اما باز هم دست بالاتر را دارند.

با خوب پیش رفتن  ماجرای داریوش و سارا هم این امکان برای روند سریال مهیا شده است که با استفاده از این کاراکتر ها پایان داستان رقم بخورد چرا که هم زمان با درگیری های البرز با ملکه سارا هم در گوشه ای از بازی قرار داشته است و داریوش هم برای او هر کاری می کند. بنابراین داریوش می تواند آخرین برگ و برگ برنده ی ملکه باشد.

این که پایان بندی سریال ملکه ی گدایان به راحتی قابل حدس نیست باعث می شود که مخاطبان هم با اشتیاق بیشتری قسمت های باقی مانده را دنبال کنند. این در حالی است که هنوز پایان سریال فیلمبرداری نشده است  و وضعیت قرمز کرونایی و مهم تر از آن ابتلای باران کوثری به کرونا می تواند پخش سریال را در قسمت های آینده با مشکل مواجه کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها