|

خلاصه قسمت ششم سریال مردم معمولی

دلار های طلایی

بردیا دو میلیون دلار در مرکز تناسب طلایی احتکار کرده؛ حالا او فقط چند ساعت فرصت دارد تا...

لینک کوتاه کپی شد

ششمین قسمت از سریال مردم معمولی به تهیه کنندگی و کارگردانی رامبد جوان، پنجشنبه نهم اردیبهشت به صورت اختصاصی در سایت فیلمیو منتشر شد.

در این قسمت بردیا که به کمک یکی از دوستانش به خرید و فروش ارز مشغول است تصمیم می گیرد دلار هایش را بفروشد تا از نوسانات ارزی استفاده کند و سود کند. او که دلار هایش را در مرکز تتاسب طلایی نگهداری می کند به سراع پول ها می رود.

اما ورود غیرمنتظره ی دخترخاله ها برایش دردسر ساز می شود و او و پول هایش در مرکز حبس می شوند و به معامله نمی رسند. دختر خاله ها هم که بردیا را در حالت تشویش می بینند همه جوره او را اذیت می کنند و حتی مبلغی هم دلار به جیب می زنند.

مردم معمولی بدون تغییری با همان سبک و سیاق قسمت های قبلی اش پیش می رود. رفتار ها و اداهای کاراکتر های داستان و حتی نوع پوشش و طراحی صحنه و رنگ به رنگ بودن همه چیز بسیار تحمل قسمت های کوتاه این سریال را دشوار می کند.

نوسانات ارز که در این قسمت سوژه قرار می گیرد به هیچ عنوان به لحاظ اجتماعی و یا انتقادی در این قسمت اهمیت پیدا نمی کند و فقط موضوعی است برای دور هم قرار دادن کاراکتر ها در این قسمت. هیچ شخصیتی ساخته نمی شود و در ساخت موقعیت کمدی آن قدراغراق صورت می گیرد که دیگر برقراری ارتباط و خندیدن به آن دشوار می شود.

رامبد جوان در ساخت مردم معمولی رویکردی را اتخاذ کرده است که گویی سریال برای افراد کم هوش ساخته شده است اما سوال این جاست وقتی با چنین ساختاری سریال پیش می رود دیگر شوخی جنسی دم دستی اینستاگرامی ای که رامبد جوان وقتی دلار هایش را می شمرد به زبان می آورد چه جایگاهی در این ساختار دارد؟!

این بدین معنا است که جوان حتی به ساختاری که خودش برقرار می کند نیز اعتنایی نمی کند و در هرج و مرج کامل و بدون فکر سریال آشفته اش را پیش می برد...

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها