|

خلاصه قسمت یازدهم سریال می خواهم زنده بمانم

کشتن مفتاح و آزادی !

شایگان که تهدید نادر سرمد را جدی گرفته دشتی را در موقعیت سخت و خطرناکی قرار می دهد تا خودش را نجات دهد.

لینک کوتاه کپی شد

قسمت یازدهم از سریال می خواهم زنده بمانم به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه کنندگی محمد شایسته دوشنبه، سیزدهم اردیبهشت به صورت اختصاصی در سایت فیلمیو منتشر شد.

در قسمت یازدهم مفتاح از عماد می خواهد که کار کاوه را تمام کند اما عماد از دستور سرپیچی می کند. به همین دلیل مفتاح بازی دیگری راه می اندازد. یک هفت تیر و یک تیر و عماد و کاوه ای که باید به نوبت ماشه را بچکانند. تا فقط یکی از آن ها زنده بماند. 

مفتاح این بازی را راه می اندازد تا با یک نمایش وحشیانه زیردستانش را بیشتر از خودش بترساند و اسیر خود کند. عماد بعد از دوبار کشیده شدن ماشه بازی را به هم می زند و با پیشنهاد ۲۰ کیلو تریاک مفتاح را راضی می کند که از جانشان بگذرد.

در نهایت عماد نقشه ای می چیند که خودش و مفتاح با هم تنها باشند به دستور مفتاح کاوه آزاد می شود و مفتاح که می خواهد عماد را بکشد با پیش دستی عماد خودش نقش بر زمین می شود و با چندین ضربه ی چاقو می میرد.

در سویی دیگر شایگان می فهمد که فرخی برای به دام انداختن او مصمم است و خریدنی هم نیست. او از دشتی می خواهد که این خطر را خودش با حذف فرخی رفع کند اما دشتی هم در مقابل چنین پیشنهادی جلوی شایگان می ایستد و خشمش را بیرون می ریزد. فرخی یادگار دوست و برادر دشتی است و به این سادگی ها نمی تواند از او بگذرد.

قسمت یازدهم سریال می خواهم زنده بمانم نیز جذاب و پر کشش پیش می رود. ماجرای فرخی و شایگان از یک سو و ماجرای کاوه و عماد از سویی دیگر هر کدام تا سر حد جان شخصیت ها جلو می روند و کارد را به استخوانشان می رسانند.

اما باید دید که کاوه و عماد بعد از مرگ مفتاح و رها شدن از مخمصه ای که در آن بودند با ۲۰ کیلو تریاک در دستشان و آزادی ای که دوباره به دست آورده اند چه می کنند. بعد از مرگ مفتاح حالا روشن کردن تکلیف تریاک ها تنها دغدغه ی آن ها خواهد بود و از سویی هم کاوه برای رسیدن به شیوا راه دشواری در پیش دارد.

در یازده قسمت گذشته با این که هنوز تقابل اصلی بین شایگان با فرخی یا نادر صورت نگرفته است و کم کم این رویارویی شکلی علنی پیدا می کند اما سریال می خواهم زنده بمانم هیچ چیز از جذابیت کم نداشته است و داستانش در هر قسمت پر کشش پیش رفته است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها