|

خلاصه قسمت هفتم سریال مردم معمولی

پنجاه سالگی پر حاشیه !

تولد پنجاه سالگی بردیاست و هیچ کدام از اطرافیان او تولدش را به یاد ندارند...

لینک کوتاه کپی شد

هفتمین قسمت از سریال مردم معمولی به تهیه کنندگی و کارگردانی رامبد جوان، پنجشنبه شانزدهم اردیبهشت به صورت اختصاصی در سایت فیلمیو منتشر شد.

شانزدهم اردیبهشت روز تولد بردیا است و در مرکز هیچ کس به فکر او نیست. او یک مشتری دارد که مدام تنهایی او را به رویش می آورد و این که هیچ کس او را دوست ندارد. اما بردیا سعی می کند خوش بین و منتظر سورپرایز بماند.

اما باربارا و دختر خاله ها و بقیه به چیز های دیگری مشغولند. ِآن ها در تلاشند که پول قبض برق را جور کنند که در همین کار هم ناتوانند و در نهایت برق مجموعه قطع می شود.

اما رومینا تنها کسی است که تولد بردیا را به یاد دارد و در نهایت هم خودش با یک کیک تولد او را سورپرایز می کند. این حرکت رومینا به شدت بردیا را تحت تاثیر قرار می دهد و در عرض چند دقیقه او را به نقطه ای می رساند که تصمیم می گیرد از این تنهایی و بی کسی بیرون بیاید و با تنها کسی که در روز تولدش به یادش بوده است، ازدواج کند.

قسمت هفتم مردم معمولی کمی از قسمت های قبل بامزه تر و خوش ساختار تر است. قصه ی این قسمت و موقعیتی که بردیا در آن قرار گرفته است سبب شده است که مخاطب هم با بردیا همراه شود و از این که او مدام توی ذوقش می خورد به خنده بیفتد. بردیا در تقابل با مشتری پر حرفش که مدام در دل او را خالی می کند سعی می کند امیدوار بماند. این که این مشتری سعی می کند راه و رسم زندگی را به بردیا بیاموزد و او را تغییر دهد هم از نکات با مزه ی این قسمت است. کسی که خودش به مرکز تناسب طلایی آمده است که تبدیل به یک نفر دیگر شود!

قسمت هفتم خوش ریتم تر از قسمت های دیگر می گذرد و شخصیت ها هم به نظر می رسد در جای درست خودشان و به اندازه ظاهر می شوند این قسمت می تواند شروع دوباره ای برای این سریال باشد و در قسمت آینده نیز روند بهتری را از مردم معمولی ببینیم...

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها