|

خلاصه قسمت نوزدهم سریال ملکه ی گدایان

این داستان ادامه دارد!

((قسمت پایانی فصل اول)): البرز، خورشید و وصالی که در اوج امنیت رخ می دهد. اما عشق... ! (این داستان ادامه دارد)

لینک کوتاه کپی شد

نوزدهمین قسمت سریال سریال ملکه ی گدایان به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی رحمان سیفی آزاد و علی طلوعی، چهارشنبه بیست و دوم اردیبهشت به صورت اختصاصی در سایت فیلمیو منتشر شد.

پارسا، البرز و افرا را گیر می اندازد اما طولی نمی کشد که البرز با حرکتی تعادل او را به هم می زند و افرا هم ضربه ای با چاقو به بازوی او می زند. پارسا هم افرا را زخمی می کند اما به هر صورت البرز و افرا از دست پارسا می گریزند.

آن دو چاره ای ندارند جز این که باز هم به آریا پناه ببرند. آریا هم اگرچه با سو ظن بسیار و زخم زبان اما به هر صورت آن ها را می پذیرد.

شبیر پیغام البرز را به خوشید می رساند و در محل متروکه ی نگه داری قطار ها با آن ها قرار می گذارد. خودش و پارسا و افرادش هم سر قرار می روند اما خبری از آن ها نمی شود. البرز و مادرش در محلی که فقط خودشان می دانستند و به دور از خطر یکدیگر را بعد از ماجراجویی هایی بسیار می بینند.

ماجرای داریوش و سارا هم کماکان ادامه دارد. داریوش می خواهد از سارا و دردسر هایش جدا شود و با فریبا ازدواج کند اما دردسر ها به این سادگی ها دست از سر او برنمی دارند. بدی ای که او به البرز می کند و دردسر های سارا باز هم او را به پارسا و ملکه  و ... می رساند. این بار پارسا با دادن مدارکی به او، او را درگیر‌ ماجرایی تازه می کند.

این پایان ملکه ی گدایان است. پایان فصل اول این سریال. جدایی ابتدای سریال میان البرز و مادرش حالا به وصالشان ختم می شود. اما این پایان ماجرا های آن ها نیست. یک بار دیگر همه ی کاراکتر های سریال در تعادلی تازه قرار می گیرند.

پارسا برای ازدواج با ملکه، خیانت به او و... مشغول نقشه چینی است و یک بار دیگر هم داریوش را وارد نقشه هایش می کند. سارا بعد از چرخیدن های بسیار حالا دوباره به ایستگاه مهناز می رسد. ملکه هم اگر چه همه ی نقشه هایش نقش بر آب می شود اما ظاهرا به بمبش می رسد و زیردستان دیگرش می توانند کار البرز را تکرار کنند.

البرز هم حالا به مادرش رسیده است و فرصت پیدا می کند که بتواند اتفاقات را از زاویه ای دیگر ببیند و معمای بلایی که بر سر خود و خانواده اش آمد را حل کند.

ملکه ی گدایان در چند قسمت پایانی جذاب تر قبل پیش رفت اما برای رسیدن به آن چندین و چند قسمت طولانی را طی کرد. می توان امیدوار بود فصل دوم این سریال با الگوی فصل قبل و با کش پیدا کردن های قسمت های ابتدایی همراه نباشد و در ادامه ی همین چند قسمت آخر جذاب و پر از کشش و اتفاق پیش برود...

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی