|

قسمت سوم سریال مردم معمولی

قسمت نه منهای شش سریال مردم معمولی

خسرو از ازدواج بردیا و رومینا باخبر شده و حالا همه ی اهالی مرکز در تلاشند که مانع کشته شدن بردیا به دست خسرو شوند...

لینک کوتاه کپی شد

قسمت سوم سریال مردم معمولی به تهیه کنندگی و کارگردانی رامبد جوان، پنجشنبه سی اردیبهشت به صورت اختصاصی در سایت فیلمو منتشر شد.

در این قسمت سه گانه ی سورپرایز طلایی به پایان می رسد. خسرو که در قسمت قبلی از خواستگاری بردیا با خبر شد در این قسمت می خواهد هر طور که شده خودش را به بردیا برساند و او را بکشد. به همین دلیل دست و پای او را به زور بسته اند و مراقبش هستند که دستش به بردیا نرسد. بردیا هم ترسیده و در اتاق خودش قایم شده است.

هیچ کس از اعضای مرکز تناسب طلایی حریف خسرو نمی شود و نمی تواند او را آرام کند. در نهایت آتشی که یکباره شعله ور شده بود یکباره هم فرو می نشیند. ایرج با بردیا صحبت می کند و بردیا می فهمد که ظاهرا خیلی هم تمایلی به ازدواج ندارد. او با خودش و پول هایش خوش است و بیشتر  دوست دارد وقتش را صرف پول درآوردن بیشتر کند تا زندگی مشترک با رومینا یا هرکس دیگری.

رومینا هم با فکر بیشتر به این نتیجه رسیده است که اصلا نمی تواند بردیا را تحمل کند و بدین ترتیب هر دو از تصمیمشان بر می گردند و ماجرا تمام می شود و جان بردیا نجات پیدا می کند.

قسمت سوم سورپرایز طلایی با تصمیم گروه سازنده ی مردم معمولی به قسمت سوم این سریال در کل تبدیل می شود و شش قسمت ابتدایی این مجموعه از سایت فیلیمو حذف می شود.

به گزارش روابط عمومی سریال مردم معمولی: پس از بررسی نظرات کاربران و مخاطبان در شش قسمت ابتدایی و تغییر در سبک سریال، گروه سازنده مردم معمولی و فیلیمو تصمیم به تغییرات گسترده گرفتند تا با رویکرد جدید قسمت هفتم را به عنوان قسمت نخست در دسترس مخاطبان قرار دهند.

سازندگان مردم معمولی رضایت ۸۰ درصدی از قسمت هفتم را یکی از عوامل تاثیر گذار بر این تصمیم خود عنوان کرده اند. قسمت هفتم همانطور که پیش تر اشاره کرده بودیم نسبت به قسمت های قبلی سر و شکل بهتری داشت و به لحاظ بامزگی و خنده گرفتن از مخاطب نیز موفق تر عمل می کرد. این اتفاق در قسمت بعدی و در قسمت اخیر هم قابل مشاهده و محسوس است اما تغییر رویکردی که سازندگان سریال از آن یاد می کنند قاعدتا از قسمت بعدی باید دیده شود چرا که این سه قسمت حتما قبل از اتخاذ این تصمیم هم به همین منوال بوده است.

پیرامون این اقدام سازندگان مردم معمولی بحث های زیادی صورت گرفته است و عده ی زیادی آن را اقدامی تبلیغاتی دانسته اند و عده ای هم آن را فرصتی برای معدوم کردن شش قسمت بسیار بد ابتدایی این سریال دانسته اند، عده ای هم از آن به عنوان یک پیروزی برای مخاطبان در جهت عنوان کردن انتقاداتشان یاد کرده اند اما در هر صورت حالا مردم معمولی راه سخت تری را در پیش رویش دارد و مخاطبانی که با این حربه ی تبلیغاتی دوباره سراغ دیدن این سریال می آیند قطعا سخت گیر تر از قبل خواهند بود...

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها