|

اتفاقی نادر در خودروسازی جهان

چپ شدن پیکاپ دوج رم در خط تولید!

تصاویر منتشر شده در اینستاگرام از یک رم 1500 TRX را واژگون شده واقع در خط تولید این حادثه در حال مونتاژ خودرو رخ داد.

لینک کوتاه کپی شد

به تازگی تصاویری در اینستاگرام منتشر شده که یک رم 1500 TRX را واژگون شده واقع در خط تولید نشان می‌دهد. رم 1500 تی آر ایکس در کارخانه استرلینگ واقع در ایالت میشیگان به تولید می‌رسد. اطلاعات در مورد این حادثه اندک است اما کسانی که تجربه فعالیت در خط تولید خودرو را داشته‌اند، حدس می‌زنند این اتفاق به دلیل نقص حامل خودرو در حال مونتاژ رخ داده است.

به گفته منابعی دیگر، این اتفاق روز سه شنبه هفته گذشته رخ داده و رم تصمیم دارد تا پیکاپی که در خط تولید واژگون شده را اسقاط کند. این مساله شروعی نامطلوب برای رم 1500 TRX‌محسوب می‌شود، پیکاپی که برای به چالش کشیدن خودروهای اسپرت وارد بازار شده است.

تولید رم 1500 TRX از هفدهم دسامبر سال 2020 آغاز شد. نخستین نسخه تولیدی از رم 1500 تی آر ایکس نیز با کد VIN # 001 مشخص شده و قرار است برای اهداف خیریه به فروش گذاشته شود. در سال 2018، گروه فیات کرایسلر با تزریق سرمایه‌ 1.5 میلیارد دلاری به خط تولید رم، از این کارخانه حمایت کرد. کارخانه رم واقع در میشیگان حدود 7200 نفر کارمند دارد.

رم 1500 تی آر ایکس یکی از منحصر به فرد ترین پیکاپ‌های ساخته شده در صنعت خودروسازی است و با تمام خودروهای این سگمنت متفاوت است. شاسی این خودرو از فولاد با مقاومت بالا ساخته شده و سیستم تعلیق ویژه‌ای نیز برای محافظت از کیفیت سواری در برابر دست اندازها برای این خودرو در نظر گرفته شده است.

رم 1500 تی آر ایکس به پیشرانه 6.2L Hemi V8 مجهز است که حداکثر 702 اسب‌بخار تولید می‌کند و این پیکاپ فوق قدرتمند را در 4.5 ثانیه از حال سکون به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رساند. رام 702 دستگاه از این پیکاپ را با تریم Launch Edition به تولید رساند که دارای تریم فیبرکربنی است و حکم نسخه‌های پیش تولید رام 1500 تی آر ایکس را دارد. این نسخه‌ها در عرض سه ساعت به فروش رسیدند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی