|

عرضه اس دبلیو ام G05 پرو تا اواخر سال جاری میلادی

مشتریان ایرانی با برند اس دبلیو ام آشنا شده‌اند و دو محصول این شرکت،اس دبلیو ام G01 و اس دبلیو ام G01F به بازار کشورمان عرضه شده‌اند.

لینک کوتاه کپی شد

اس دبلیو ام G05 پرو جایگزین مدل ساده این خودرو می‌شود که هم‌اکنون روی خط تولید SWM‌ قرار دارد. تصاویر و اطلاعات این خودرو هم‌اکنون در سایت اس دبلیو ام قابل دسترسی است و به طور رسمی باید منتظر عرضه این خودرو باشیم. مطابق گفته شرکت سازنده، G05 پرو با 50 تغییر نسبت به مدل اصلی تولید خواهد شد که شامل تغییرات طراحی، تجهیزات و سیستم‌های کنترلی است.

اس دبلیو ام سعی کرده با افزودن فرمان سه شاخه و یک صفحه نمایش بزرگ، فضای داخلی G05 پرو را لوکس و مدرن جلوه دهد. دریچه‌های سیستم تهویه نیز عمودی هستند و با فولاد ضد زنگ ساخته شده‌اند که جذابیت‌های بصری اس دبلیو ام G05 پرو را دو چندان می‌کنند.

 

 

برای قسمت قوای فنی اس دبلیو ام G05 پرو، دو پیشرانه در نظر گرفته شده است. موتور اول یک پیشرانه 1.5 لیتری توربو است که حداکثر 156 اسب‌بخار قدرت و 230 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. گیربکس‌های قابل انتخاب با این پیشرانه نیز پنج سرعته دستی و شش سرعته اتوماتیک هستند. مدل‌های اقتصادی نیز به پیشرانه دو لیتری تنفس طبیعی با گیربکس‌های دنده‌ای مجهز هستند.

اس دبلیو ام G05، برای نخستین بار در اکتبر سال 2020 میلادی وارد بازار شد و تاکنون 13 هزار دستگاه از این خودرو به فروش رسیده است که 38 درصد از کل فروش برند اس دبلیو ام را شکل می‌دهد. یکسال پس از عرضه نسخه اصلی یعنی اکتبر 2021، مشتریان چینی می‌توانند منتظر عرضه اس دبلیو ام G05 پرو باشند.

منبع:خودرو بانک

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها