|

طرح تبدیل حواله‌های ایران خودرو

به روز رسانی اسفند ۹۹ : به اطلاع نمایندگان محترم میرساند شرایط تبدیل متمرکز مختص تعهدات منقضی، مطابق جدول پیوسـت اعلام میشود؛ لازم است…

لینک کوتاه کپی شد

به روز رسانی اسفند ۹۹ :  به اطلاع نمایندگان محترم میرساند شرایط تبدیل متمرکز مختص تعهدات منقضی، مطابق جدول پیوسـت اعلام میشود؛ لازم است نمایندگان محترم در خصوص اطلاع رسانی به مشتریان تعهدات منقضی اقدام لازم را مبذول فرمایند. 

توضیحات بسیار مهم و ضروری : 

۱ .این بخشنامه جهت تبدیل قراردادهایی تنظیم و برنامه ریزی شده است که از نوع پیش فروش بوده و دعوتنامه آنها منقضی شده است.

۲ .لازم به یادآوری است که طبق ضوابط و دستورالعمل های موجود، محاسبه سود مشارکت تعهدات پیش فروش به محض منقضی شدن دعوتنامه بطور مکانیزه تا تاریخ سود مندرج در دعوتنامه محاسبه خواهد شد.

۳ .لازم است بعد از انجام تبدیل حتما تامین اعتبار و قیمت گذاری مجدد صورت پذیرد تا مابه التفاوت نهایی با صحت و اطمینان بیشتری توسط سیستم محاسبه گردد.

۴ .در صورت نیاز به بروزرسانی و تغییر شرایط بخشنامه ، شرایط تبدیل متوقف و اطلاع رسانی لازم از طریق سیستم سیتریکس نمایندگی ها انجام خواهد شد. ضمنا" تاکید می شود به هیچ عنوان امکان ارائه خدمت به طور مستقیم در محل معاونت بازاریابی و فروش با مراجعه مشتری امکان پذیرنخواهد بود.

زمان فعال سازی: ساعت ۹ روز یکشنبه مورخ ۹۹/۱۲/۰۳

طرح تبدیل حواله های ایران خودرو / اسفند 99

طرح تبدیل حواله های ایران خودرو / اسفند ۹۹

 

بهمن ۹۹ : شرایط تبدیل متمرکز مختص تعهدات منقضی، مطابق جدول پیوست اعلام می شـود؛ لازم است نمایندگان محترم در خصوص اطلاع رسانی به مشتریان تعهدات منقضی اقدام لازم را مبذول فرمایند.

توضیحات بسیار مهم و ضروری :

  • این بخشنامه جهت تبدیل قراردادهایی تنظیم و برنامه ریزی شده است که از نوع پیش فروش بوده و دعوتنامه آنها منقضی شده است.
  • لازم به یادآوری است که طبق ضوابط و دستورالعمل های موجود، محاسبه سود مشارکت تعهدات پیش فروش به محض منقضی شدن دعوتنامه بطور مکانیزه تا تاریخ سود مندرج در دعوتنامه محاسبه خواهد شد.
  • لازم است بعد از انجام تبدیل حتما تامین اعتبار و قیمت گذاری مجدد صورت پذیرد تا مابه التفاوت نهایی با صحت و اطمینان بیشتری توسط سیستم محاسبه گردد.
  • در صورت نیاز به بروزرسانی و تغییر شرایط بخشنامه ، شرایط تبدیل متوقف و اطلاع رسانی لازم از طریق سیستم سیتریکس نمایندگی ها انجام خواهد شد.

ضمنا" تاکید می شود به هیچ عنوان امکان ارائه خدمت به طور مستقیم در محل معاونت بازاریابی و فروش با مراجعه مشتری امکان پذیر نخواهد بود.

زمان فعال سازی : ساعت ۱۲ روز دوشنبه مورخ : ۹۹/۱۲/۱۳

 

 

منبع:سایت زد 4 کار

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها