|

وانت نیسان ثبت نام کنید ولی تحویل نگیرید!

وانت نیسان توسط شرکت خودروسازی سایپا پیش فروش می‌شود، اما به گفته خریداران این خودرو‌ها به مشتریان تحویل داده نمی‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

سناریویی تکراری «بدعهدی خودروسازان»، موضوعی که تازگی ندارد و چند سالی است گریبان صنعت خودرو کشور را گرفته است. چند وقت است که مخاطبان زیادی از بدعهدی جدید خودروسازان شکایت دارند و این بار این بدعهدی به سراغ وانت نیسان‌ها آمده است.

وانت نیسان توسط شرکت خودروسازی سایپا پیش‌فروش می‌شود، اما به گفته خریداران این خودرو‌ها به مشتریان تحویل داده نمی‌شود. گفته می‌شود از زمانی که سازمان حفاظت از محیط زیست قانون استفاده از استاندارد یورو پنج را برای خودرو‌ها در نظر گرفت، مشکلات زیادی هم خودروسازان و هم برای مردم ایجاد کرده است.

نیسان از رده خارج می‌شود!

سال گذشته بهزاد اشجعی یکی از فعالان محیط زیست با بیان اینکه قرار است خودرو نیسان از رده خارج شود، گفت: طی تصمیمات انجام شده قرار است خودرو نیسان از رده خارج شود و اکنون خودرو‌هایی که تولید می‌شود آخرین سری از این محصول خواهد بود.

او در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه نیسان‌های تک‌سوزی که هم اکنون ثبت‌نام می‌شوند مشخص نیست که پلاک شوند یا نه؟ گفت: تمام تولیدات خودروسازی‌ها تا پایان سال پلاک خواهد شد و بعد از آن تولیدات متوقف خواهد شد.

علت عدم تحویل نیسان چیست؟

مجید باقری، قائم‌مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش در پاسخ به سوالی مبنی بر علت عدم تحویل نیسان دیزل به مشتریان گفت: مشکل نیسان دیزل با خودروهای دیگر متفاوت است، خودرو نیسان دیزل یک ضابطه جدید از سوی ستاد مصرف سوخت تعیین شده است، مبنی بر اینکه بابت هر تولید باید یک گواهی اسقاط داشته باشیم.

وی پس از فروش با بیان اینکه هم اکنون چهار هزار خودرو نیسان در پارکینگ سایپا موجود است، ادامه داد: اکنون در حال پیگیری این موضوع هستیم و در آینده ای نزدیک شماره‌گذاری این خودروها شروع می‌شود.

یک منبع آگاه در محیط زیست نیز در خصوص علت عدم شماره‌گذاری خودروهای نیسان دیزل ، گفت: سال پیش مجوزی برای شماره‌گذاری خودروهای نیسان گرفتند که اعتبار آن تا آخر سال بود و بعد از آن این مجوز تمام شد و قرار شده است که امسال این خودرو را با موتور جدید تولید کنند که هنوز تاییدیه آن صادر نشده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها