|

بازار خودرو در نیمه بهار یخ زد

پرونده بازار خودروهای پرطرفدار ایران خودرو نیز همانند سایپایی ها امروز بدون تغییر قیمت بسته شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شایانیوز به نقل از اقتصادنیوز، به گفته فعالان بازار خودرو پایان دور چهارم مذاکرات هسته ای موجب شد و انتظار برای اعلام نتایج این مذاکرات موجب شد تا قیمت خودر امروز در بازار درجا زدند. با این شرایط می توان گفت بازار خودرو در هوای گرمای آخرین روزهای اردیبهشت ماه یخ زد. از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به « پژو 206 تیپ 2»، « پژو 206 تیپ 5»، «پژو 206 صندوقدار» ، « سمندLX » ، «سمند LX با موتور EF7 » و «سمند سورن»، اشاره کرد که امروز بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شدند.

براساس رصد بازار خودرو امروز «سمندLX» در بازار 190 میلیون تومان قیمت گذاری شد، از سوی دیگر ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمندLX  با موتور EF7» نیز امروز بدون تغییر و با قیمت 200 میلیون و سمند سورن با  قیمت 242 میلیون تومان قیمت گذاری شدند.

از سوی دیگر قیمت «پژو 206 تیپ 2» نیز امروز در بازار به 201 میلیون تومان رسید. از سوی دیگر ارزیابی های صورت گرفته نشان دهنده آن است که «پژو 206 تیپ 5» نیز امروز در بازار 258 میلیون تومان قیمت گذاری شد. اما در میان خانواده 206 مدل صندوقدار این خودرو امروز بدون تغییر و با قیمت 245 میلیون تومان در بازار عرضه شد.

ایران 29

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها