|

عرضه سانگ یانگ رکستون G4 فیس‌لیفت 2020 در بازار آزاد

در چند روز گذشته شاهد تحویل بی سر و صدای خودروی جدید سانگ یانگ رکستون G4 با فیس لیفت 2020 به مشتریان توسط رامک خودرو بوده ایم.

لینک کوتاه کپی شد

خودروهایی که با فاصله بسیار کم در فضای مجازی آگهی شده اند و برای فروش به نمایشگاه های خودرو رفته اند. سانگ یانگ رکستون G4 فیس لیفت مدل 2020 البته با مدل 99 و 1400 به مشتریان تحویل داده شده و از نظر فنی هیچ تفاوتی با مدل های قدیمی تر ندارد یعنی با همان موتور 2 لیتری توربوشارژ با توان 222 اسب بخار و 350 نیوتن متر گشتاور سر و کار خواهیم داشت.

سانگ یانگ رکستون G4 فیس لیفت 2020

اما از نظر ظاهری، سانگ یانگ رکستون G4 مدل 2020 دچار تغییراتی شده است. اگرچه در نمای عقب شاهد هیچ گونه تغییری نیستیم، اما در نمای جلو تفاوت هایی وجود دارد. به طور مثال جلوپنجره کمی بزرگ تر شده و به حالت مشبک درآمده است. طرح گرافیک چراغ ها نیز تغییر نکرده اما یک نوار کرومی کشیده بالای دو چراغ را به یکدیگر متصل کرده اند. همچنین در سپر جلوی این خودرو نیز تغییرات اندکی دیده می شود که در نهایت چهره و نمای جلوی رکستون G4 را نسبت به گذشته جدی تر و مدرن تر کرده است.

سانگ یانگ رکستون G4 در بازار آزاد با قیمت های بالایی آگهی شده و شاهد رنج قیمتی بین 2 میلیارد و 800 میلیون تومان تا 3 میلیارد تومان برای این خودرو هستیم. رنج قیمتی بسیار بالایی که به دلیل نبود خودروی صفر کیلومتر با مدل های روز دنیا، شاهد چنین موج سواری تنها خودروهای 2020 در بازار هستیم. امیدواریم با باز شدن واردات خودرو و عرضه مدل های جدید، قیمت خودروهای وارداتی در بازار آزاد متعادل تر و سبک تر شوند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها