|

پیکاپ جدید چینی با برند ایرانی در راه بازار

بازار وانت پیکاپ های کشور در حال متنوع شدن است. پس خودروهایی مانند آمیکو آسنا و کی ام سی T8 حالا محصولی از شرکت فودی چین با برند ایرانی به…

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شایانیوز به نقل از خودروتک، این وانت پیکاپ توسط مکث خودرو به بازار عرضه می شود که یک برند تازه تاسیس خودرویی و زیر مجموعه ماموت خودرو است. ماموت خودرو پیش از تحریم صنعت خودرو، واردات محصولات فولکس واگن را انجام می داد و سه مدل پاسات، تیگوان و گلف را به بازار عرضه کرد.

اما تولید خودرو این شرکت ظاهرا قرار است با برند مکث خودرو و یک محصول چینی تولید شود. خودرو پیکاپی که محصول شرکت فودی است و فودی لایون F22 نام دارد. البته این خودرو با نام هایی مانند دایون V5، کیتون 7 و سنداستورم S24 نیز در بازارهای دیگر کشورها تولید و عرضه شده است. نیجریه، غنا و اندونزی دیگر کشورهای تولید کننده این خودرو هستند. این خودروها در تغییر برند گاهی با تغییرات ظاهری اندکی در قسمت پایین سپر و چراغ های نورافکن تولید می شوند.

این وانت پیکاپ سایز متوسط در اغلب بازارها با موتور 2400 سی سی بنزینی و 1900 سی سی دیزل تولید می شود اما نسخه بازار ایران ظاهرا قرار است موتور 2000 سی سی توربو با قدرت کمی بیش از 200 اسب بخار داشته باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها