|

کوییک معمولی 150 میلیونی شد

افزایش اندک قیمت دلار در بازار امروز 11 خرداد 1400 موجب شد تا قیمت در بازار خودروهای پرطرفدار سایپا رشد 500 هزار تومانی تا یک میلیونی را…

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شایانیوز به نقل از اقتصاد نیوز، رشد قیمت پرطرفدارهای سایپا موجب شد تا «کوییک معمولی» با افزایش یک میلیونی قیمت 150 میلیونی شود. افزایش اندک قیمت در بازار امروز در حالی رقم خورد که به گفته فعالان بازار نه ثبات قیمت، نه افزایش و نه حتی کاهش قیمت نتوانسته این روزها مشتریان را به بازار خودرو بکشاند و در این بازار همچنان خریدار و فروشنده ای در بازار خودرو وجود ندارد و معاملات بسیار اندک و در حد صفر است.

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2» و «ساینا» اشاره کرد.

براساس ارزیابی های صورت گرفته «ساینا» نیز امروز رشد 500 هزار تومانی را تجربه کرد و قیمت آن به 143 میلیون تومان رسید.  رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان محصولات پرطرفدار سایپا امروز  «کوییکR» با قیمت 156 میلیون تومان در بازار عرضه شد. از سوی دیگر «تیبا2» معمولی نیز در بازار با قیمت 136 میلیون در بازار عرضه شد، «تیباصندوقدار» نیز 128  میلیون تومان قیمت خورد.

از سوی دیگر با رصد بازار خودرو می توان گفت که براساس قیمت های جدید اعلامی از سوی شرکت های خودروساز قیمت شاهین نیز به 291 میلیون تومان رسید. به گفته فعالان بازار خودرو هنوز قیمت بازاری این خودرو مشخص نیست و این افزایش تنها به قیمت کارخانه ای این خودرو باز می گردد.

سایپا 11

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها