|

ممنوعیت جدی ورود و خروج خودروها به این استان از امروز

پلیس راه مازندران با تاکید بر اعمال جدی محدودیت‌های مصوب ستاد ملی مقابله با کرونا در مبادی ورودی استان ، هشدار داد که به هیچ وجه اجازه…

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شایانیوز به نقل از ایرنا، طبق مصوبه کمیته امنیتی، انتظامی و اجتماعی ستاد ملی مدیریت کرونا ، تردد بین استانی از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه ۱۲ خرداد ممنوع می شود و تا ساعت ۱۲ روز ۱۷ خرداد ادامه خواهد یافت.

سرپرست پلیس راه مازندران گفت که تمامی ۶ نقطه ورودی استان از ساعت ۱۲ امروز چهارشنبه بر روی ورود خودروهای غیربومی و همچنین مبادی خروجی بر روی خروج خودروهای بومی بسته می شود.

سرهنگ هادی عبادی تاکید کرد که در مدت اعمال محدودیت اجازه ورود خودروهای غیربومی به مازندران از محور هراز ، کندوان ، سوادکوه ،  کیاسر ، رامسر و گلوگاه داده نخواهد شد.

وی افزود : طبق تاکید جدی ستاد ملی مقابله با کرونا در این مرحله به صورت جدی تر از همیشه از ورود خودروها با پلاک غیربومی به استان جلوگیری و جلوی خروج خودروهای با پلاک بومی هم از استان گرفته می‌شود.

سرهنگ عبادی با اظهار این که ماموران پلیس در همه مبادی ورودی‌ و خروجی‌ مازندران حضور شبانه روزی دارند ، از مسافران و گردشگران خواست از هرگونه برنامه ریزی برای ورود به مازندران پرهیز کنند.

وی تاکید کرد : شهروندان مازندرانی هم در این مدت برای خروج از استان برنامه ریزی نکنند چون طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا حق خروج از استان را ندارند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها