|

(عکس) پژو 207 دو رنگ؛ ایران خودرو فقط پالان را عوض کرد!

Peugeot 207 two color

ایران خودرو به زودی پژو 207 دورنگ را در بازار عرضه خواهد که با نسخه فعلی تفاوت چندانی ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

به تازگی ایران خودرو مشخصات رسمی پژو ۲۰۷i با بدنه دو رنگ را اعلام کرده و و بناست تا در ماه‌های آینده این خودرو را به بازار عرضه کند.

رنگ بندی جدید پژو 207

همانطور که گفتیم هنوز مشخص نیست ایران خودرو چه رنگ بندی را برای 207 دورنگ در نظر گرفته است. با این وجود تصویر زیر از رنگ سفید-قرمز پژو ۲۰۷ دورنگ لو رفته است. همانطور که می بینید، سقف کاملا قرمز است. این نشان می دهد که این خودرو با پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای متفاوت است.

207-2rang

اما چه تفاوت هایی در رنگ بندی خودرو وجود خواهد داشت؟ ما اینجا یک نمای کاملا محدود داریم. فقط نمای پشت از سمت راست مشخص است. به ترکیب تصویر بالا و پایین، می بینید که آیتم های زیر به رنگ دوم درخواهند آمد:

۱- دستگیره صندوق عقب

۲- دستگیره درب ها

۳- سقف

البته همانطور که گفتم هنوز ما تصاویر کامل در داخل کابین پژو ۲۰۷ دورنگ نداریم. با این حال گفته می شود تریم داخلی این خودرو هم دورنگ است.

پیش تر یک تصویر کم کیفیت و از دور و نمای جلو از رنگ مشکی-قرمز هم داشتیم که نشان می داد موارد زیر هم به رنگ دوم رنگ آمیزی خواهند شد:

۴- پشت آیینه ها

۵- قاب دور مه شکن

۲۰۷-دو-رنگ

مشخصات فنی پژو ۲۰۷i دو رنگ

ایران خودرو در بحث فنی تفاوتی را میان این تیپ ۲۰۷i با سایر نسخه‌ها قائل نشده است. ۲۰۷i دو رنگ به پیشرانه ۱٫۶ لیتری TU5 مجهز است و ۱۰۵ اسب بخار را با گشتاور ۱۴۲ نیوتن متر تولید می‌کند.

همچنین فعلاً این خودرو در تیپ دنده دستی عرضه می‌شود و هنوز اطلاعاتی در مورد نسخه اتوماتیک ۲۰۷i دو رنگ اعلام نشده است.

مشخصات پژو 207 دو رنگ

تفاوت های ۲۰۷i دو رنگ با سایر تیپ‌ها

این خودرو قرار است تا با بدنه دو رنگ به بازار عرضه شود و با توجه به تصاویر اولیه، در بخش‌های قاب مه شکن جلو، سقف، قاب آینه، زه درهای بغل، قاب چراغ پلاک عقب، دستگیره‌ها و… با تریم دو رنگ همراه شده است.

همچنین در کاتالوگ ۲۰۷i اعلام شده که نسخه دو رنگ با طرح دکوراتیو مشابه به بدنه در کابین تولید می‌شود و همچنین تریم داخلی تیپ ۶۰۰۱۳ این هاچ بک متفاوت از سایر نسخه خواهد بود.

 

در حال حاضر به غیر پژو ۲۰۷i پانوراما (دنده دستی و اتوماتیک) سایر تیپ‌های این هاچ‌بک با رینگ فولادی تولید می‌شوند. اما ایران خودرو می‌خواهد تا نسخه دو رنگ ۲۰۷i را با رینگ‌های آلومینیومی ۱۴ اینچی عرضه نماید.

امکانات ۲۰۷i کلاس ۶۰۰۱۳ ایران خودرو

پژو ۲۰۷i دو رنگ دنده دستی به امکاناتی مانند نمایشگر لمسی با قابلیت میرورلینک، کروز کنترل، فرمان کمکی برقی، دو کیسه هوا، ترمزهای دیسکی، رینگ آلومینیومی، تهویه اتوماتیک، شیشه‌ها و آینه‌های برقی، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، کامپیوتر سفر و مدیریت سرویس‌ها، دوربین و سنسور پارک عقب، چراغ روشنایی روز و… مجهز است. به عبارت ساده‌تر این تیپ ۲۰۷i تفاوتی با سایر نسخه ها ندارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها