|

قیمت تایر خودرو به زودی افزایش می یابد

سخنگوی انجمن صنعت تایر کشور ادامه داد: با توجه به ظرفیتی که بورس کالا دارد، باید دید چه میزان کالا را می توان در آن عرضه کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شایانیوز به نقل از ایران جیب، مصطفی تنها سخنگوی انجمن صنعت تایر کشور با اشاره به فروش تایر در بورس کالا، گفت: به تازگی برای شفاف سازی قیمت تایر، طرح عرضه لاستیک در بورس کالا را مطرح کرده اند و در حال حاضر یکی از شرکت ها اقدام به عرضه لاستیک در بورس کرده است که اگر نتیجه دهد این روند را برای سایر شرکت ها ادامه خواهیم داد. 

سخنگوی انجمن صنعت تایر کشور ادامه داد: با توجه به ظرفیتی که بورس کالا دارد، باید دید چه میزان کالا را می توان در آن عرضه کرد. اکنون نحوه عرضه تایر این گونه است که لاستیک را به نمایندگی ها می فروشیم و نمایندگی ها وظیفه دارند آن را از طریق سامانه ثبت و به فروش برسانند. 

تنها با بیان اینکه میزان تولید لاستیک نسبت به گذشته افزایش داشته است، گفت: اکنون در شرایط تحریم هستیم و این موضوع پوشیده نیست، اما تمام تولید کنندگان به دنبال دور زدن تحریم ها بودند و توانستند میزان تولید را افزایش دهند.

سخنگوی انجمن صنعت تایر کشور  با بیان اینکه افزایش قیمت برای لاستیک در آینده خواهیم داشت، گفت: با توجه به اینکه بسیاری از عوامل در افزایش قیمت هر کالایی تاثیرگذار است، اکنون افزایش قیمت برای لاستیک خارج از قاعده نیست. با توجه به اینکه هزینه بسیاری از عوامل مانند دستمزد، بیمه، هزینه آب، برق و ... افزایش داشته است، در قیمت نهایی یک کالا تاثیر گذار خواهد بود و در نتیجه در آینده قیمت لاستیک نیز افزایش خواهد یافت. 

او با بیان اینکه در آینده نزدیک با اجرای برخی طرح‌ها در حوزه خرید ماشین آلات و تجهیزات جدید، افزایش بهره وری و تجدید نظر در فرایند تولید در تعدادی از کارخانه ها خواهیم داشت، گفت: تمامی شرکت ها به دنبال این هستند که تولید تایر را افزایش دهند و می توان گفت که در آینده ای نزدیک شاهد تحولات قابل توجهی در تولید و توسعه صنعت تایر در کشور خواهیم بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها