|

پیشرانه های لوکس ترین محصول شرکت مدیران خودرو

تیگو۸ به عنوان لوکس ترین محصول شرکت مدیران قرار است به زودی به بازار کشور عرضه شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شایانیوز به نقل از سایت زد4کار، به عنوان یک شاسی بلند لوکس دوباره محصولی از شرکت مدیران خودرو سنت شکنی میکند و یک خودروی چینی وارد سگمنتی لوکس میشود که برای اولین بار یک محصول چینی به تولید انبوه میرسد . حال سوال اینجاست که برای تیگو۸ چه پیشرانه و سیستم های انتقال قدرتی در نظر گرفته شده است  تا این شاسی بلند بزرگ را به آرامی و با قدرت به خرکت در آورد .

برای تنوع و قدرت انتخاب شرکت مدیران خودرو ، ۲ نوع پیشرانه و سیستم انتقال قدرت را برای  این خودرو  در نظر گرفته شده است ، یکی از این پیشرانه ها ۲ لیتری توربو میباشد که برای اولین بار بر روی خودروی تیگو۸ پرو نصب شده ، دارای قدرت ۱۷۰ اسب بخار و گشتاور ۲۵۰ نیوتن در متر میباشد و همچنین  سیستم انتقال قدرت آن ۹ سرعته CVT میباشد ، قابل ذکر است که این سیستم انتقال قدرت ۹ سرعته در سال ۲۰۱۸ در میان برترین گیربکسهای خودروهای موجود در بازار چین قرار گرفته است .

مصرف سوخت ترکیبی این خودرو در هر ۱۰۰ کیلومتر ۸.۲ لیتر میباشد که برای خودروهای این ابعاد کاملا مناسب و به صرفه میباشد .

اما موتور دیگری نیز برای این خودرو در نظر گرفته شده که ۱.۶ لیتری TGDI ( توربو با تزریق سوخت مستقیم) میباشد و از آخرین تکنولوژی های روز بهره میبرد  این موتور پر قدرت و پر بازده با داشتن قدرت ۱۹۷ اسب بخار و گشتاور ۲۹۰ نیوتن در متر در ۲۲۰۰ دور در دقیقه  توان و شتاب فوق العاده ایی را برای تیگو۸ به همراه می آورد . و همچنین مصرف سوخت ترکیبی آن ۶.۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر میباشد که برای این سگمنت خودرو بسیار مطلوب میباشد . قابل ذکر است که بازدهی این موتور ۳۸ درصد میباشد که برای موتورهای درون سوز بازدهی بسیار بالایی میباشد به طور مثال  بازدهی موتور فولکس واگن تیگوان ۳۷.۲ درصد میباشد  و این موتور در میان ۱۰ موتور برتر در کشور چین انتخاب شده است.  همچنین این مدل تیگو۸ از یک گیربکس دو کلاچه ۷ سرعته بهره میبرد که قطعا مورد توجه کسانی که علاقمند به رانندگی مهیج و اسپورتی هستند قرار میگیرد و شتاب ۰ تا ۱۰۰ آن تنها در ۸.۹ ثانیه صورت می پذیرد  تا در مجموع رقیبی تازه نفس با امکانات مناسب و پر قدرت برای خودروهای وارداتی را روانه بازار نماید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها