|

آیا ام وی ام 110 بر می گردد؟

چری QQ‌ که در کشورمان با نام ام وی ام 110 شناخته می‌شود، یکی از کوچکترین اعضای سبد محصولات چری است

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شایانیوز به نقل از خودروبانک، مطابق اطلاعاتی که خبرنگاران چینی از شرکت چری به دست آورده‌اند، زیرمجموعه الکتریکی این شرکت با نام iCar با همکاری علی بابا در حال راه‌اندازی است و نسخه برقی چری QQ، یکی از نخستین خودروهایی خواهد بود که با پیشرانه الکتریکی و تحت قالب جدید به بازار عرضه می‌شود.

نسخه برقی ام وی ام 110، QQ بستنی نامیده می‌شود و در سال جاری به بازار عرضه خواهد شد. نسخه درون‌سوز چری QQ از سال 2003 میلادی تاکنون روی خط تولید این شرکت قرار دارد و طی هفت سال حضور نسل اول در بازار، موفق به ثبت رکورد فروش 800 هزار دستگاه شد. قیمت مقرون به صرفه چری QQ که حدود 40 هزار یوان است، سهم بالایی در رشد فروش این هاچ‌بک کوچک دارد.

بنابر تصاویر منتشر شده از ام وی ام 110 برقی جدید، چراغ‌های جلو این خودرو به شکل چشمان گربه طراحی شده است. مطابق اعلام چری، بستنی QQ با تنوع بالایی از رنگ‌های مختلف عرضه می‌شود و افراد می‌توانند این خودرو را در رنگ‌های مختلفی خریداری کنند. این قابلیت به مشتریان امکان سفارش خودروهای منحصر به فرد را اعطا می‌کند.

بازار خودرو چین به شدت در حال تغییر است و با افزایش تعداد خودروها در سطح کشور، مشکلاتی همچون ترافیک انبوه و کمبود جای پارک در حال وقوع هستند. به همین دلیل تقاضای مصرف‌کنندگان چینی برای خرید خودروهای کوچک و کم‌مصرف همچون اتومبیل‌های K ژاپنی در حال افزایش است. چری نیز قصد دارد با راه اندازی بستنی QQ، شکوه پیشین چری QQ‌ را برای این خودرو تدارک ببیند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها