|

فیس لیفت تویوتا لندکروز موجود در ایران به مدل 2022 ممکن است؟

ورود تویوتا لندکروز به کشور خیلی زودتر از ممنوعیت کلی واردات خودرو در سال 97 اجرایی شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شایانیوز به نقل از خودروتک، چرا که این خودرو مشمول قانون ممنوعیت ورود خودروهای با حجم موتور بیش از 2500 سی سی شد. به همین دلیل بالاترین مدل تویوتا لندکروز موجود در ایران به صورت تعداد بالا مدل 2013 است. این ممنوعیت خیلی زود قیمت تویوتا لندکروز را در ایران بالاتر از چیزی که باید باشد برد. به گونه ای که اکنون قیمت مدل های 2013 کم کارکرد این خودرو به 4 میلیارد و 850 میلیون تومان هم می رسد.

اما ممنوعیت واردات مدل های جدید تویوتا لندکروز موجب شد تا تیونرهای ایرانی و شرکت ها و کارگاه های فنی فعال در بخش تیونینگ خودروهای آفرود و شاسی بلند، اقدام به فیس لیفت تویوتا لندکروز در ایران کنند. تب فیس لیفت تویوتا لندکروز از 2 سال پیش آغاز شد و اکنون تویوتا لندکروزهای زیادی در ایران به مدل 2020 فیس لیفت شده اند. برحسب هزینه ای که مالک خودرو قصد انجام آن را داشته باشد این فیس لیفت روی چهره ظاهری ، سپر، گلگیر و حتی طراحی جلوداشبورد و صندلی ها هم انجام می شود.

اما اینکه تویوتا لندکروز سری 200 موجود در ایران قابلیت فیس لیفت به سری 300 تازه وارد را دارد یا خیر سوالی است که هنوز پاسخ دقیقی برای آن وجود ندارد. البته در خصوص فیس لیفت تویوتا لندکروز به مدل 2022 خبر خوب این است که مشخصات کلیدی پلتفرم مانند فاصله محور خودرو و پهنای بدنه تغییری نداشته اند. به این ترتیب شانس خوردن قطعات جدید و یا توانایی طراحی پایه های جدید برای قطعات سری 300 که به سری 200 هم قابلیت اتصال داشته باشد می تواند محتمل باشد.

اما خبر بد هم این است که کاسه چراغ ها و جلو پنجره و فرم بیرونی گلگیرهای جلو تغییرات اساسی کرده اند. به این ترتیب همخوان کردن قطعات نسل جدید و قدیم تویوتا لندکروز شاید نیازمند کار بیشتر و هنرنمایی صنعتگران باشد.

در خصوص تغییرات داخلی به نظر ماجرا منتفی می آید. چرا که کنسول و جلو داشبورد و آمپرهای تویوتا لندکروز 2022 تغییرات بسیار زیاد و پایه ای داشته اند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها