|

ام وی ام X22 پرو به زودی توسط مدیران خودرو عرضه می شود

ام وی ام X22 را باید از آن خودروهایی نامید که در بازار ایران مورد توجه اقشار و سلیقه‌های مختلف بوده و فروش مناسبی را نیز با توجه به چهره…

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شایانیوز به نقل از خودروبانک، بیش از 4 سال از عرضه ام وی ام X22 به بازار ایران می‌گذرد و در طول این مدت مدیران خودرو توانست نزدیک به 50 هزار دستگاه از این خودرو را روانه بازار کند.

حال مدیران خودرو می‌خواهد تا نسخه جدید ام وی ام X22 را به بازار عرضه کند و مدل به روز آن را تحت نام ام وی ام X22 پرو به بازار عرضه کند. این خودرو همزمان در بازارهای بین‌المللی نیز عرضه شده و به زودی راهی بازار ایران نیز خواهد شد. نکته جالب این است که ام وی ام X22 در کلیه بازارها جزو محصولات پرفروش شرکت سازنده است و همواره قیمت رقابتی در کنار چهره بروز از کارت‌های برنده در مقابل رقبا بوده است.

اولین تغییر ام وی ام X22 پرو به نمای جلو باز می‌گردد. چراغ‌های نازک و جلو پنجره سبک جدید طراحی این برند که در سایر محصولات چون چری تیگو 7 پرو، چری تیگو 4 پرو و... می‌توان دید. سبک چراغ‌های جلو مشابه هیوندای سانتافه نسل جدید است که نسبت به گذشته تغییرات زیادی داشته است.

حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که مدیران خودرو چه زمانی این خودرو را به بازار ایران معرفی می‌کند و چه رنج قیمتی برای آن در نظر گرفته خواهد شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها