|

انواع مانتو مجلسی

معرفی جدیدترین مدل های مانتو مجلسی؛ یه ورود به یاد ماندنی و شیکی داشته باشید!

مانتو مجلسی

مانتو مجلسی یکی از پر طرفدار ترین مانتو هایی است که همواره مورد پسند خانم های شیک پوش واقع می شود. ولی آیا با همه مدل های آن آشنایی دارید؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- زمانی که صحبت از مانتو مجلسی به میان می آید، بیش تر افراد به یاد مانتوهای پرزرق و برق و کارشده می افتند در حالیکه خیلی از مدل های مانتو های در این سبک بدون زرق و برق و دارای استایل های متفاوتی هستند. به صورت کلی منظور از مانتو مجلسی، مانتو هایی است که پارچه بسیار با کیفیتی دارند و به راحتی چروک نمی شوند، این نوع مانتو ها معمولا ظاهری شیک و لاکچری دارند و از مانتوهای دیگر گران قیمت تر هستند. شما می توانید این نوع مانتو ها را برای مراسم های مهمی مانند عروسی، مجالس ختم و یا بسیار رسمی استفاده کنید.

وقتی به یک مهمانی رسمی و مجلسی در هتل یا رستورانی دعوت شده اید پوشیدن لباس مجلسی گزینه درستی نمی باشد ولی در عوض دقیقا وقت پوشیدن یکی از مانتوهای مجلسی داخل کمدتان است. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با انواع مانتوها  استایل های مجلسی بیشتر آشنا شوید.

مانتو-مجلسی

مانتو مجلسی کتی؛ محبوب ترین در مهمانی ها

این نوع مانتوی مجلسی در دسته مانتوهای کوتاه قرار دارد و معمولا برای مهمانی ها و مراسماتی که افراد کمتری در آن حضور دارند مناسب است؛ اگر در مهمانی های شلوغ و رسمی علاقه دارید شیک تر به نظر بیایید بهتر است از مانتوهای بلندتر استفاده کنید. مانتو کتی همانطور که از اسمش پیداست دارای استایلی شبیه به کت های مردانه است با این تفاوت که این مانتوها را معمولا از پارچه های کرپ یا گاها فاستونی تهیه می کنند. پیشنهاد ما به شما نوع کرپ این مانتو است زیرا کرپ پارچه ای لخت و زیبا است که غالبا چروک هم نمی شود.

مانتو-کتی-مجلسی

مانتو مجلسی حریر، مهمانی را ظریف و زیبا بگذرانید

امروزه می توان مانتوی حریر را یکی از شیک ترین مدل های مانتو مجلسی نامید. مانتوهای حریر به دلیل ظرافت و بافت خنکی که دارند برای فصل های تابستان و گرم سال پیشنهاد می شوند. پارچه های حریر در رنگ‌ های تیره و روشن موجود هستند اما توجه داشته باشید که از حریر بیشتر به عنوان پارچه مانتو مجلسی مشکی استفاده می شود.

مانتو-مجلسی

مانتو مجلسی ژاکارد بخرید

پارچه های ژاکارد دارای طرح هستند و در طرح و نقش آن از فرایند بافت پارچه به صورت برجسته استفاده شده است. معمولا مانتوهایی که با این پارچه لاکچری تهیه می شوند بسیار شیک و چشم نواز هستند و شما مجبورید برای تهیه آن ها هزینه بالایی را بپردازید. البته پرداخت هزینه بیشتر برای این نوع مانتو ها کار عاقلانه ای است زیرا آنها از دوام خوبی برخوردارند و به خاطرطرح هایی که دارند زیبایی خیره کننده ای را به استایل شما می افزایند.

مانتو-ژاکارد

باید و نباید های مانتو مجلسی، با دقت خرید کنید

برای خرید مانتوی مجلسی همیشه دقت و ظرافت بیشتری به خرج دهید زیرا این مانتوها را قرار است در جاهای مهم و در کنار آدم های مهمی بپوشید. در قسمت پایین به چند مورد مهم که هنگام خرید این نوع مانتو باید به آن دقت کنید اشاه خواهیم کرد.

  • سایز مانتو : همیشه دقت کنید تا مانتوی مجلسی دقیقا فیت تنتان باشد نه آزاد و نه خیلی جذب.
  • رنگ مانتو : رنگ مشکی از گذشته تا به امروز یک رنگ مجلسی و رسمی بوده است، البته این ویژگی به سلیقه افراد بستگی دارد.
  • نوع دوخت : اگر مانتو شما از بهترین جنس جهان هم دوخته شده باشد اما دوخت آن بی‌ کیفیت باشد در نهایت یک مانتوی شیک و زیبا نخواهید داشت.
  • فرم بدن : قبل از خرید مانتو مجلسی حتما نسبت به فرم بدن خود آگاه باشید. برای مثل اگر قد کوتاهی دارید مانتوهایی با قدهای کوتاه و کمی جذب مانند مانتوهای کتی و اگر قد بلندتری دارید مانتوی بلند تا زیر زانو و کمی آزادتر برای شما مناسب هستند.

مانتو-کتی-مجلسی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها