|

انواع استایل با مانتو بافت

چگونه با مانتو بافت زنانه پاییز را زیباتر کنیم؟ معرفی شیک ترین استایل های پاییزه

مانتو بافت

داشتن یک پوشش گرم برای وقت گذراندن در خارج از خانه در روزهای سرد پاییزه برای هر خانمی الزامی است. ولی راجع به مانتو بافتنی چیزی می‌دانید؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مانتو بافت بلوز بافتنی بلندی است که دکمه‌های زیادی دارد و به احتمال زیاد، آن‌ ها را پرزی و زوار در رفته تصور می‌ کنید! اگر تصور شما چنین است، به احتمال زیاد از مانتو بافت متنفر خواهید بود. ولی شاید برایتان جالب باشد که بدانید این مانتوها یکی از محبوب ترین های پاییز و زمستان نه در ایران بلکه در تمام دنیا هستند. لباس های بافتنی معمولا محدودیتی در استفاده ندارند آنها را می توانید در بیرون و یا داخل خانه، در شب و یا روز استفاده کنید.

اگر هنوز فکر می کنید مانتو بافت نمی تواند به اندازه یک پالتو و یا یک کاپشن جذاب باشد باید به شما بگوییم که جهت انتخاب و ست کردن یک مانتو بافت خوب، روش‌های مختلفی وجود دارد؛ پس فقط کافی است از این روش ها آگاه باشید و در انتخاب یا خرید این نوع مانتو دقت بیشتری به خرج دهید آن وقت است که با جلوه هایی از زیبایی های این مانتو پاییزه آشنا خواهید شد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا بیشتر با این مانتو محبوب و جذاب آشنا شوید.

مانتو-بافت

انتخاب مانتو بافت بر اساس فرم اندام

از قدیم این تفکر وجو داشته است که مانتوهای ظریف بافت برای افراد لاغر اندام تولید می شوند در صورتی که این تصور کاملا غلط است این نوع مانتو مناسب استفاده تمامی افراد است. فقط باید هنگام خرید، به برخی نکات دقت کند برای مثال لباسی بخرید که قسمت‌ های بزرگ را کوچک‌ تر و قسمت‌ های کوچک‌ تر را بهتر و برجسته‌ تر نشان دهد.

مانتو-بافت

مانتو بافت برای تپلی ها؛ لاغر دیده شوید

برای اینکه قد بلند و لاغر دیده شویده پیشنهاد می شود از مانتو یا پیراهن‌ های بافتی استفاده کنید که یقه هفت دارند. این یقه‌ ها شما را به طور معجزه‌ آسایی کشیده و لاغر نشان می‌دهند. اگر دارای اضافه وزن هستید هرگز از مانتو بافت های پشمی و حجیم و یا طرح دار استفاده نکنید زیرا این بافت ها از شما یک گلوله برفی می سازند. به عنوان نکته پایانی همیشه در نظر داشته باشید که مانتو بافت های اور سایز و خیلی آزاد شما را از آنچه هستید درشت تر نشان خواهند داد در نتیجه سعی کنید از مانتوهای اندازه اندام خود استفاده کنید تا ظاهری زیبا و آراسته داشته باشید.

مانتو-بافت

مانتو بافت برای لاغرها؛ متناسب و جذاب به نظر برسید

خانم های ریزه و بسیار لاغر اندام سعی کنند از پوشیدن بافت های بسیار آزاد و راحت خودداری کنند، درست است که پوشیدن این بافت ها بسیار احساس خوشایندی در شما ایجاد می کند ولی ممکن است در آن گم شوید؛ پس اگر خیلی لاغر هستید این نوع مانتوی بافت را فراموش کنید، چون واقعا در بدن شما نمایی نخواهد داشت.

معرفی دو مدل از محبوب ترین های پاییز

در این قسمت می خواهیم برای راهنمای بیشتر دو مدل از محبوب ترین و پرکاربردترین مدل های مانتو بافت پاییزه را معرفی کنیم تا انتخاب دقیق تر و مدرن تری داشته باشید.

  • ژاکت های کش بافت پشمی : این نوع از مانتو بافت یکی از رایج ترین انواع آن است که سالیان زیادی مورد استقبال و ترند بوده است. ژاکت‌های کشباف پشمی برخلاف سایر بافت‌ ها، همانند یک ژاکت یا مانتو به روی سایر لباس‌ ها پوشیده می‌ شوند و معمولا با زیپ یا دکمه از جلو بسته می‌ شوند. از این نوع مانتوی بافت می توانید در استایل های کژوال و یا لایه ای استفاده کنید و زیبایی دو چندان را تجربه کنید.
  • سوییشرت پول‌اور : در حقیقت هر بافتنی که جلوی آن باز نباشد یا دکمه نخورد به عنوان Pullover شناخته می‌شود. این نوع مانتو های جلو بسته که به تازگی بسیار مد و پر طرفدار شده اند معمولا بسیار گرم و دارای قد های متوسط یا کوتاهی هستند.

  • مانتو-بافت

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها