|

بررسی استایل های ترلان پروانه

استایل اروپایی و جنجالی ترلان پروانه؛ ببین چهره آشنای سینما خانوم شده چه تیپایی میزنه!

tarlan parvane shayanews

ترلان پروانه را از کودکی در دنیای تصویر دیده‌ایم؛ امروزه این بازیگر در مراسم های مختلفی با استایل های جنجالی و پر سر و صدا حضور پیدا می…

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- ترلان پروانه را از کودکی در دنیای تصویر دیده‌ایم و می توان گفت او چهره آشنایی برای مخاطبان سینما است. این روزها که این بازیگر معروف و با استعداد دوران جوانی را پشت سر می‌ گذراند هم در فیلم‌ های متنوعی دیده می‌ شود و هم در مراسم و موقعیت‌ های مختلفی حضور پیدا می کند. جالب است بدانید که این بازیگر خانم با اینکه کم سن و سال است و فعالیت جدی خود را در عرصه سینما به تازگی شروع کرده یکی از شیک پوش ترین و خوش تیپ ترین بازیگران خانم سینمای ایران محسوب می شد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جذاب ترین و جنجالی ترین استایل های این بازیگر جوان آشنا شوید.

یکی از اصلی‌ ترین ویژگی‌ های استایل ترلان پروانه علاقه او به تنوع است. ترلان هنرپیشه جوانی است که دوست دارد استایل‌های متنوع را امتحان کند. با مرور استایل های او به راحتی می توان تشخیص داد که او طرفدار و یا پیرو سبک خاصی نیست بلکه تمایل به استایل‌ های تلفیقی دارد که البته این جسارت در سبک پوشش لباس برای بازیگر جوانی مثل او پدیده عجیبی نیست.

ترلان پروانه

ترلان پروانه

ترلان پروانه در جشنواره فیلم فجر 1400

ترلان پروانه برای حضور در مراسم جشنواره فیلم فجر 1400  یک مانتو پاییزه قهوه ای به تن داشت که می توان ردپای سبک وینتیج را در آن به راحتی مشاهده کرد. ترلان پروانه همیشه به استفاده از کیف‌های کوچک و اکسسوری های بسیار جذاب شناخته می شود و چیز عجیبی نیست که در این استایل خود هم از یک کیف کوچک طلایی استفاده کرده بود که زیبایی و جلوه استایلش را دو چندان کرده بود. این بازیگر جوان یکی از اکسسوری هایی که در این استایل خود بکار برده بود یک مینی اسکارف بود که در کنار مانتو پاییزه ای که به تن داشت ترکیب بسیار دلنشینی را ایجاد کرد بود.

ترلان پروانه

ترلان پروانه

ترلان پروانه در اکران فیلم علف زار

این بازیگر جوان یکی از شیک ترین استایل های خود را در اکران فیلم علف زار به نمایش گذاشت که باعث سر و صدای زیادی شد. ترلان پروانه در این مراسم یک دست کت و شلوار راه اره طوسی مشکی به تن داشت که باز هم مثل همیشه با انتخاب اکسسوری درست یعنی یک کیف دستی چرم و کوچک با یک مینی اسکارف مشکی زیبایی و جلوه ای خاص به استایل خود بخشیده بود.

ترلان پروانه

ترلان پروانه

ترلان پروانه در اکران فیلم ایده اصلی؛ جذاب و سرتا پا سرمه ای!

از شاخص‌ترین نکاتی که در استایل‌ های ترلان پروانه می‌ بینیم، تمایلش به استفاده از مدل‌ های خاص است. او از آن افرادی نیست که محافظه‌ کارانه به‌دنبال پوشیدن مدل‌ هایی باشد که حتما بر تنش می‌ نشینند و ساده هستند. این بازیگر جوان به خاطر روحیه ذکر شد در اکران مراسم فیلم ایده اصلی یک استایل مونوکروم و جذاب سرمه ای داشت و با یک کیف کوچک و فانتزی استایل خود را کامل کرده بود. ترلان پروانه در این مراسم به نوعی از سبک لایه لایه پوشیدن استفاده کرده است که این سبک هم یکی از خاص پسندترین سبک های لباس پوشیدن است.

ترلان پروانه

ترلان پروانه

ترلان پروانه در مراسم اکران فیلم ابلق

اگر دقت کنید، متوجه می‌ شوید که ترلان پروانه همیشه آراسته و مرتب است و این نکته بسیار مثبتی برای فردی مشهور به‌ شمار می‌ رود. ترلان پروانه برای حضور در مراسم اکران فیلم ابلق یکی از شیک ترین و آراسته ترین استایل های خود را به نمایش گذاشت. این بازیگر جوان در این مراسم یک کت سفید مشکی اور سایز به تن داشت و به عنوان اکسسوری هم از یک مینی اسکارف سفید مش و مثل همیشه از یک کیف جذاب کوچک استفاده کرده بود.

ترلان پروانه

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو حتماً دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها