|

معروف ترین ادکلن های زنانه و شیک

معرفی سه تا ادکلن زنانه شیک که میتونه هیپنوتیزم کنه؛ تا مدت ها یادتان پا برجاست!

ادکلن زنانه

معرفی جدیدترین مدل های ادکلن زنانه شیک به همراه نت های بویایی در شایانیوز؛ بهترین ادکلن زنانه با ماندگاری بالا و قیمت مناسب و باکارات رژ .…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شاید برای همه خانم ها سوال باشد که بهترین ادکلن زنانه دنیا کدام است و یا کدام ادکلن زنانه شیک تر از بقیه است؟ در ادامه باید متوجه خواهید شد که چه فاکتوهایی می تواند به شما در این انتخاب یا تشخیص کمک کند. برای مثال ماندگاری و پخش بو یکی از مهم ترین ویژگی های عطر مناسب است که معمولا همه آن را اولویت قرار می دهند و اولین سوالی که از فروشنده می پرسند در مورد ماندگاری و پخش بوی عطر است. پس اگر جز افرادی هستید که ماندگاری اولویت بیشتری از پخش بو برایتان دارد، پیشنهاد ما به شما استفاده از عطرهایی با غلظت پرفیوم (Parfum) است و اگر جز افرادی هستید که پخش بوی اولویت بیشتری از ماندگاری برایتان دارد، پیشنهاد ما به شما استفاده از عطرهایی با غلظت ادوتویلت (Eau de Toilette) است. اما اگر می خواهید که عطرتان در کنار پخش بوی خوب و قابل قبول، از ماندگاری بالا نیز برخوردار باشد، پیشنهاد ما به شما استفاده از عطرهایی با غلظت ادوپرفیوم است.

البته در کنار اطلاعات بالا خوب است که بدانید معمولا به بانوان توصیه می شود که از ادکلن زنانه با ماندگاری بالا و سنگین یعنی با غلظت پرفیوم استفاده نکنند، زیرا این رایحه بسیار غلیظ و سنگین است و حتی ممکن است باعث سردرد و ایجاد حس نامطبوع در شما شود. بهترین غلظت برای استفاده بانوان، غلظت ادوپرفیوم و ادوتویلت است که با توجه به سلیقه‌تان می توانید یکی از آن‌ ها را انتخاب نمایید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین و محبوب ترین مدل های ادکلن زنانه آشنا شوید.

بهترین ادکلن زنانه

ادکلن زنانه جورجیو آرمانی آکوا دی جیویا

اگر به دنبال یک ادکلن زنانه و شیک برای تابستان و روزهای شروع پاییز برای خود هستید پیشنهاد ما به شما ادکلن زنانه جورجیو آرمانی آکوا دی جیویا است. این عطر زنانه رایحه ای دارد که تازه و گل مانند است و از تعطیلات در جزایر ایتالیا که شادی، امید و آرامش را به همراه دارد، الهام گرفته است. این عطر برای هم خانم با اعتماد به نفس که با طبیعت رابطه خوبی بر قرار می کند، ساخته شده است. ادکلن زنانه جورجیو آرمانی آکوا دی جیویا به معنای مایع شادی، تصویرگر شاد بودنی است که در مقصدی منحصر به فرد می توان تجربه کرد. برای درک بویایی بهتر این عطر خوب است که بدانید نت های اولیه آن از لیمو ترش و نعناع هندی و نت های میانی از گل صدتومانی، یاس، فلفل صورتی تشکیل داده اند، البته نت های پایانی را فراموش نکنید این عطر جذاب و لوکس رایحه ای دارد که با نت های قند، لابدانیوم، سدر پایان می یابد.

بهترین ادکلن زنانه

بهترین ادکلن زنانه

ادکلن زنانه گوچی گیلتی پور فم

یکی دیگر از محبوب ترین و یا لوکس ترین ادکلن های زنانه را می توان ادکلن زنانه گوچی گیلتی پور فم دانست. رایحه گلی و میوه ای این عطر با الهام از آزادی و عشق بی قید و شرط طراحی شده است. شیشه این عطر برای بیان برابری زن و مرد مجددا طراحی شده است و به گوچی گیلتی مردانه شباهت پیدا کرده است. این ادکلن زنانه از نت های اولیه نارنگی ماندارین، فلفل صورتی، برگاموت و نت های میانی ویولت، رز، گرانیوم، لیلاک و نت های پایانی عنبر، پچولی تشکیل شده است و می توان گفت تا حد زیادی این ترکیب شرقی و گلی پرمایگی و اصالت ادو تویلت اصیل 2010 را دارد البته در سال 2021 با ظهوری جدید. 

بهترین ادکلن زنانه

بهترین ادکلن زنانه

ادکلن زنانه الیزابت آردن گرین تی

شاید برایتان جالب باشد که بدانید رایحه خنک و طراوت بخش ادکلن زنانه الیزابت آردن گرین تی در روزهای گرم تابستان به شما انرژی می دهد و حواس شما را بیدار می کند. پس اگر به دنبال عطری جذاب و لوکس برای این روزهای پایانی سال هستید بهتر است تا این عطر را حتی شده برای یک بار امتحان نمایید. این عطر زنانه با نت های اولیه لیمو ترش، ترنج، پرتقال،نعنا آغاز می شود و به نت های میانی میخک، یاسمن بزرگ گیا،خزه بلوط، مشک می رسد و در انتها با نت های پایانی چای، زیره سیاه، کهربا، میخک صدپر به پایان می رسد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید این ادکلن زنانه یکی ادکلن های معروف و محبوب برند الیزابت آردن است که در سال 1999 به بازار عرضه شده.

بهترین ادکلن زنانه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی