|

بیاید کمد لباس زیباترین چهره ترکیه ای رو ببینیم چی داره که انقدر خوشتیپه؛ لقب برازندشه

سیلا تورک‌اوغلو بازیگر ترکیه می باشد که از جذاب ترین استایل ها رو داره و در این مطلب قراره نگاهی به کمد لباساش بی اندازیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- کلا کشور ترکیه سریال سازیش به شدت زیاد و خوبه. البته از این لحاظ خوبه که نگاه بسیاری از مخاطبین رو جلب خود کرده وگرنه فیلم و سریال های به شدت خفنی در هالیوود ساخته میشه که جذابیتشون بی مثاله. اما بگذریم و برسیم به سریال های ترکیه ای که تعداد بازیگران بسیار زیادی دارند و بانوان و آقایانی جوان و جذاب وارد بازیگری کرده ند. البته که در سینما و تلویزیون ترکیه تا بوده همین بوده! اما در رابطه با سوژه اصلی باید بگیم بازیگران ترک چهره های زیبایی دارند که با استفاده از عنصر استایل تونستن این جذابیت رو دوچندان کنند. یکی از این چهره ها خانوم سیلا تورک‌اوغلو می باشد که طرفداران زیادی دارد و در این مطلب قراره نگاهی به انواع استایلش بزنیم تا ببینیم چه میکنه و چه نمیکنه!

367460196_18283948621123528_84602119029248949_n

از رنگ های شاد استفاده داره

خب خوش تیپی و خوش پوشی کلا راه و روند های مختلفی داره اما یکی از اصلی ترین اونها که میتونه استایل شما رو بی چون و چرا کنه، قطعا رنگی پوشیدن هستش. شاید کمی ترس برای این حرکت داشته باشید که در پاسخ باید بگیم از پوشیدن رنگای شاد واهمه نداشته باشید چرا که میتونه اعتماد به نفس شما رو بالا ه ببره! استایل و نوع انتخاب لباس میتونه شخصیت شما رو نشون بده، پس با رنگ و مدل لباستون بسیاری از ناگفته ها رو فاش میکنید.

این درس رو از سیلا تورک‌اوغلو یاد بگیرین چرا که او اغلب از رنگ های شفاف و درخشان برای ظاهرش به کار میبره که واقعا شیک هم خواهد شد. در ادامه تصویری از وی می بینید که او کت و دامنی با رنگ خاص انتخاب کرده که برای مجلس بسیار مناسب است.

1aa-3 (1)

جسارت در پوشیدن لباس های براق

سیلا تورک‌اوغلو بازیگری جوان محسوب میشه که چهره ای زیبا دارد و این موضوع کارش رو زیبایی استایل راحت تر میکنه. یکی از نکات مهم در لباس خانوم بازیگر که میتونه نگاه ها رو به سمت خود جلب کنه، استفاده از پارچه های براق هستش که میتونن به راحتی نظرات رو به جنب و جوش بی اندازند. اگر شما هم علاقمند به این سبک پارچه ها هستید باید مراقب باشید چرا که به شدت ریسکی هستند و باید متناسب با رنگ پوست و اندامتون و البته جایی که قراره استفاده کنید دقت داشته باشید.

مثلا یکی از مواردی که میشه کمک گرفت اینه که از الگوهای طرح دار در کنار پارچه های ساده استفاده کنید تا تعادل برقرار باشه و کل استایل براق و طرح دار نباشه.

2-20

کمی هم محافظه کار 

این بازیگر جوان معمولا به عجیب غریب پوشی عادت نداره اما اصلا این مدلی هم نیست که خیلی خنثی دیده بشه. او چارچوب خودش رو داره و برای خیابان گردی و یا موقعیت هایی که مهم نیستند از لباس هایی ساده و راحت بهره گیری داره. البته که سیلا تورک‌اوغلو در عین سادگی آراسته و زیبایی خود را هم دارد.

بسیاری از بازیگران ترک این روزها از استایل به عنوان ابزاری برای شهرت بیشتر استفاده دارند اما دست کم از سیلا تورک‌اوغلو چنین چیزی دیده نشده که اونهم مشخص نیست چرا که وی سن و سالی کم دارد و هنوز راه درازی پیش روش هستش که شاید ببینیم ایشون هم دست به این موضوع ببرند!

3aa-2 (1)

تناسب استایلش رعایت میشه

قطعا هر چقدر هم که لباس ها تن من و شما لوکس باشن اگه تناسب درست بینشون رعایت نشه نامیزون و نه چندان زیبا دیده میشن. سیلا تورک‌اوغلو به خوبی بلده چطور این تناسب رو رعایت کنه و یکی از دلایل خوش پوشیش هم دقیقا به همین علت هستش. مثلا به جنس لباس های استفاده شده خود دقت داشته باشید و یا رنگ ها رو به درستی بشناسید. سیلا تورک‌اوغلو در یکی از استایل های خود از شومیز و شلواری تو یه تناژ استفاده کرده بود که ناگهان بت صندل قرمز مخملی این خنثی بودن رو شکست و زیباترش کرد.

استفاده از کت جزو علایقشه

شاید تو سالهای قبل استفاده از کت خیلی برای قشر جوان دیده نمیشد و این برمیگرده به موضوع ترند و مد که هر چند سال تغییر میکنه و میکنه اونچه که ده سال پیش بهش میخندیدیم حالا به روزترین حالت باشه. استفاده از کت برای این دختر جوان بسیار هیجان انگیزه و با توجه به استایل هایی که در اینستاگرامش میذاره نشون داده علاقه زیادی به پوشیدن کت داره.

سیلا از دست کت های متنوعی بهره گیری داره و این آیتم در استایل رو مخصوص یک جا نمیبینه. بلکه در خیابان گردی و مهمانی و موقعیت های رسمی و غیر رسمی به تن او دیده شده که با آیتم های مختلف براساس فضایی که درش هست ست میکنه.

312978188_557009652902556_5235614617913793424_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی