|

با پالتو سفید چی بپوشیم که شیک به نظر برسیم؟ / ملکه ی برفی خودتی فروزن اداتو درمیاره

این مقاله برای اون دسته از دوستانی که براشون سوال هست که با پالتو سفید چی بپوشیم تدارک دیده شده که خوندن اون میتونه براشون مفید باشه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همه ی ما دوست داریم که یه استایل شیک و منحصر به فرد داشته باشیم چرا که میتونیم از طریق لباس هایی که میپوشیم یه جورایی سلیقه ی خودمون رو نشون بدیم چرا که یه فرد خوش سلیقه و علاقمند به مد و استایل همیشه از روی لباس هاش شناسایی میشه و شاید این تنها باری باشه که افراد گول ظاهر کسی رو نمیخورن و تیپ خوبش خوبه و تیپ بدش بد! بنابراین این روزا برای داشتن یه استایل خوب علاوه بر این که باید از سلیقه ی خوبی برخوردار باشیم باید از اصول و قواعد استایل هم یه چیزایی بدونیم که در همین راستا و برای کمک به شما در این مقاله میخواهیم درباره ی این سوال که با پالتو سفید چی بپوشیم براتون صحبت کنیم.

قبل از این که بریم سراغ ادامه ی مقاله همین اول کار به علت سلیقه ی خوبتون باید بهتون تبریک بگیم چرا که انتخاب سفید به عنوان یه رنگ برای پالتو اون هم تو زمستون میتونه خیلی ایده ی خوبی باشه، حالا قبل از این که بریم به سراغ این که با پالتو سفید چی بپوشیم یه سر به روانشناسیه این رنگ بزنیم؛ رنگ سفید رو میشه نمادی از خلوص، کمال، پاکیزگی، بی گناهی، سادگی، برابری ، شروع جدید و خودکفایی دونست همچنین این رنگ نشون دهنده ی صلح هست و ناخودآگاه با وجودش احساس آرامش رو به آدم منتقل میکنه و باعث میشه که هر چی تنش وجود داره از بین بره حالا در ادامه میخواهیم به سراغ جواب این سوال که با پالتو سفید چی بپوشیم بریم، پس با ما همراه باشید.

با پالتو سفید چی بپوشیم

با پالتو سفید چی بپوشیم؟ آیتم هایی به رنگ مشکی

یکی از دوست داشتننی ترین ترندها در همه ی فصل ها ترکیب کردن سیاه و سفید در استایل هست مخصوصا هم توی زمستون؛ بنابراین در صورتی که میخواهید یه استایل کلاسیک و رسمی داشته باشید که برای حضور در هر فضا و موقعیت شما رو شیک جلوه میده کافیه که به سراغ پالتوی سفید همراه با آیتم هایی به رنگ مشکی برید و اصلا میتونید مابقی آیتم های مربوط به استایلتون رو کاملا مشکی انتخاب کنید تا تنها این دو رنگ به کلی استایل شما رو تشکیل بدن و در نهایت اگر همه چیز مشکی باشه نقطه ی کانونی و قابل توجه در استایل شما پالتوتون خواهد بود.

شما میتونید در همچین استایلی به سراغ بوت ها و نیم بوت های مشکی پاشنه دار و یا تخت، شلوارهای جین یا چرم و پارچه ایه مشکی، مینی اسکارف هایی به رنگ سفید و یا سیاه برید تا علاوه بر این که یه ظاهر کلاسیک داشته باشه استایلتون رو مینیمال کنید. البته ذکر این نکته هم ضروریه که شما نباید توی همچنین استایلی که کلاسیک هست لایه لایه بپوشید.

با پالتو سفید چی بپوشیم

با پالتو سفید چی بپوشیم

با پالتو سفید چی بپوشیم؟ آیتم هایی به رنگ صورتی

سفید رو میشه از جمله رنگ هایی دونست که با هر رنگی که مدنظر شما باشه به راحتی ست میشه و این به علت خنثی بودن اون هست ولی خب در این بین وقتی اون رو با یه سری از رنگ ها ترکیب میکنید یه هارمونی بینظیر و منحصر به فرد خلق میکنه که صورتی یکی از این رنگ هاست و شما میتونید برای این که توی زمستون یه استایل دخترونه و زیبا داشته باشید پالتوی سفیدتون رو همراه با طیف های رنگی مختلف از صورتی با بقیه ی آیتم ها ست کنید. البته که بهتره شلوارتون رو صورتی انتخاب نکنید و سراغ شلوارهای جین اسکینی و یا چرم برید.

با پالتو سفید چی بپوشیم

با پالتو سفید چی بپوشیم

با پالتو سفید چی بپوشیم؟ با یه آیتم جین در کنار این پالتو استایلتون رو کژوال کنید

یکی دیگه از آیتم هایی که همیشه و هر زمان تا به امروز با قرار گرفتنش در هر استایل روزمره ای اون رو به سمت کژوال شدن میبره  شلوار جین هست که حالا فرقی نمیکنه این وسط که اسکینی باشه و یا مام استایل چرا که در هر حالت شما باید منتظر خلق یه استایل شیک و به روز باشید اون هم وقتی که این آیتم رو با یه پالتوی سفید میپوشید اما در این بین باید به یه نکته توجه کنید که اون هم وجود هماهنگی بین سبک و مدل پالتو با سبک و مدل شلوار انتخابیه شماست مثلا شما میتونید در صورتی که یه پالتوی اور سایز پوشیدید از یه شلوار اسکینی استفاده کنید و در صورتی هم یه پالتوی سفید کتی پوشیدید میتونید به سراغ شلوار اسکینی برید و هم میتونید از شلوارهای دمپا استفاده کنید.

با پالتو سفید چی بپوشیم

با پالتو سفید چی بپوشیم

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی