|

رقابت عجیب بین میم کوین ها!

نبردی وحشتناک بین"دوج کوین" و "شیبا"!

SHIBAINU dogcoin

دو میم کوین،دوج کوین و شیبا در حال رقابت تنگاتنگ هستند!چه کسی بر دیگری غلبه خواهد کرد؟

لینک کوتاه کپی شد
4

دوج کوین

شایانیوز- دوج کوین DOGE نه صعودی است و نه نزولی زیرا میم کوین همچنان در نزدیکی منطقه با بیشترین نقدینگی معامله میشود به این معنی است که در حال جمع‌آوری قدرت برای یک حرکت تیز وتند است. اگر گاوها DOGE را در حدود 0.3 دلار به منطقه بازگردانند، ممکن است انتظار افزایش قیمت ادامه دار باشد. افزایش حجم معاملات ممکن است رشد احتمالی را تایید کند. DOGE در زمان انتشار این خبر با قیمت 0.2638 دلار در حال معامله است.

dogcoin

شیبااینو

شیبا SHIB بازنده اصلی امروز است. شیبا تنهاارزی است که جز 20 ارز برتر در لیست است که در منطقه قرمز معامله می شود. خطی در نمودار SHIB/USD  امروز در بازه زمانی روزانه، یک شکست کاذب از حمایت در مرز 0.00005 دلار شکل گرفت در حال حاضر، سکه در محدوده وسیعی بین منطقه حمایت و مقاومت در 0.000088 دلار معامله می شود. SHIB ممکن است معاملات را در مناطق ذکر شده ادامه دهد تا بتواند انرژی بیشتری برای افزایش یا کاهش به دست آورد. SHIB در زمان انتشار این تحلیل با قیمت 0.00005746 دلار معامله می شود.

shiba inu

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • رضا امری گاوچشمه ارسالی در

    سلام این یک چیز مشخص هست شیبا برتر هست چون هیچ ارزی مثله شیبا عضو جم نکرد تو‌ زمان خیلی کوتاه و همین الانم چندتا نهنگ خرید میلیاردی دلاری شیبا زدن و صدرصد چون ۲ نهنگ ناشناس بوده. من میگم ایلان ماسک خرید زده نمیخواد پش دوج کوین خالی کنه از دوطرف داره پیش میره سال دیگه همین زمان قول میدم شیبا هر دونه به ۳الب۵ هزار تومان برسه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها