|

شیبا در مقابل کوینوس!

شیبا اینو در در منطقه حساس؟

SHIBAINU

وضعیت شیبا اینو غیر قابل پیش بینی شده است؟با شرایط موجود چه خطراتی به دنبال دارد؟

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز-12 ماه پیش، قیمت توکن SHIB که ده صفر جلوی آن بود،باقیمت 0.000000000063 دلار در حجم 682.58 دلار،معاله می کردند در اواخر اکتبر سال جاری، شش عدد از این صفرها از بین رفتند و شیبا اینو ازDogecoin پیشی گرفت و به بزرگ‌ترین میم کوین در جهان تبدیل شد ودربین ده ارز دیجیتال برتر به ارزش حدود 47 دلار شناخته شد.

باتوجه به اینکه شیبا تقریبا ۴۰ درصد در مقایسه بابالاترین سطح تاریخی خود کاهش یافت،مانع شیبا نشد و همچنان دارای ارزش بازار حدودا ۲۹ میلیارد دلاری است که تقریبا ۳۵۰ برابر باارزش تر از رقیب سرسخت خود یعنی کوینوس میباشد.ناگفته نماند که ،شبکه کوینوس در این هفته بهترین عملکرد را در پلتفرم اطلاعاتی کوین‌تلگراف مارکت داشته است.

این توکن پس از کسب مقام و امتیازاتی در این پلتفرم، توانست از بالاترین قیمت قبلی در حدود ۰.۲۲ دلار به بالاترین سطح اخیر ۰.۹۵ دلار دست پیداکند،باوجودی که این دو رمزارز هیچ وجه مشترکی ازنظر پروژه و روندی ندارند، فقط نحوه عملکرد آن‌ها است که باعث ایجاد این رقابت سرسختانه در بازار رمرز ارزها شده است. اگر بخواهیم دارایی و عملکرد هارا بررسی کنیم، بازدهی شیبا در سال ۷۸ میلیون درصد و کوینوس بازدهی ۵۳۵ درصدی در ماه را در ارزیابی های اخیر ثبت کرده‌‌اند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها