|

آیا SHIB و DOGE به شهرت بیت کوین و اتریوم می رسند؟

SHIB and DOGE are the most-searched cryptos words in the US.

شیبا اینو و دوج کوین بیشتر از هر زمان دیگری توسط کاربران ایالات متحده در گوگل جستجو شدند

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- به گفته سایت خبری Investing به تازگی مطالعاتی در ارتباط با شیبا اینو و دوج کوین به عنوان میم کوین هایی که پرطرفدار هستند انجام گردیده است. در یکی از این بررسی ها خبری منتشر شد مبنی بر جستجوی بیش از حد دو واژه ی رمزنگاری شده ی DOGE و SHIB در ایالات متحده امریکا. مسئله تنها جستجوی قابل توجه این واژگان در گوگل نیست, بلکه مطالعات اخیر نشان می دهد که این روز ها میم کوین ها توانسته اند شهرت جالب توجهی را بدست بیاورند.

براساس این گزارش تعداد دفعاتی که کاربران ایالات متحده امریکا کلمه Shiba Inu و Dogecoin را در گوگل جستجو کرده اند بیشتر از جست وجو در ارتباط با بیت کوین و اتریوم در گوگل می باشد. در حقیقت این امر به خوبی نشان می دهد که چطور میم کوین ها توسط بسیاری از افراد پذیرفته شده است.

تحقیقات نشان میدهند که به طور قطع این دو میم کوین روند رو به رشدی را طی کرده اند. این طور به نظر میرسد که این دستاورد ها باعث شده است تا از شکوه و عظمت بیت کوین و اتریوم که برای سالها با تلاش قیمت خود را در میدان ارز دیجیتال حفظ کرده اند, کاسته شود.

Cryptocurrencies

برخی بر این باروند که مهم ترین علت رشد و توسعه DOGE ,اظهارات ایلان ماسک مبنی بر قبول پرداخت دوج کوین برای خدمات خود می باشد. افراد دیگری هم هستند که این موضوع را به واکنش افراد سرشناس نسبت به میم کوین های اخیر ربط میدهند. با این وجود در بازار ارز دیجیتال سرمایه گذارانی هم هستند که بر این باورند که اگر شیبا اینو و دوج کوین در پلتفرم معاملاتی محبوب فهرست شوند, می توانند کاربران زیادی را به خود جذب کنند و بیشتر از این پیشرفت کنند. در هرصورت نمی توان رشد قابل توجه این میم کوین ها را در بازار ارز دیجیتال انکار کرد هرچند که از یک شوخی شروع شده باشند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها