|

تحلیلی تکنیکال!

ارزش قفل شده اتریوم رکورد تاریخی زد؟

ethereum

آیا ارزش کل قفل شده اتریوم(TVl) نسبت به ماه های گذشته به بیش از دو برابر ارزش قبلی خود دست یافته است؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-قیمت اتریوم هفته پیش در روند نزولی قرار گرفت و گاوها نتوانستند قیمت این ارز دیجیتال ثابت نگه دارند و دیروز اتریوم با تلاش های خود توانست به منطقه مقاومت ۴۳ هزار دلاری دست یابد، ولی امروز با کمی ریزش همراه شد و با قیمت ۴۲۸۰۰دلار در حال معامله می باشد.

 ارزش کل قفل شده اتریوم(TVl) نسبت به ماه های گذشته به بیش از دو برابر ارزش قبلی خود دست یافته است که همزمان با افزایش هزینه‌ تراکنش‌ها و رشد پذیرش بلاک‌چین اتریوم به اوج جدیدی رسیده است و بالاترین قیمت سطح تاریخی خود یعنی ۵.۶۲ میلیارد دلار را برای خود کسب کرده است. همچنین ارزش کل قفل شده در لایه دوم اتریوم L2 اوج جدیدی دست یافته است، به این دلیل که گس فی به طور دائم و پیوسته درحال افزایش بوده و این روند به پذیرش بیشتر کمک می کند.

نیز آربیتروم که یک راه‌حل لایه دو است و برای بهبود قابلیت‌های قراردادهای هوشمند اتریوم طراحی شده است اکنون ارزش قفل شده آن حدود ۲.۶۷  میلیارد دلار، ۴۵ درصد از کل ارزش را تشکیل می‌دهد، سهم زیادی در این بازار لایحه دو را دارد، نکته مهم این است که دامنه واقعی لایه ۲ هزینه هاش بسیار ناچیز می باشد و عضو شدن در این پلتفرم  میتواند کمک کند که اتریوم صدها دلار گس فی داشته باشد.

وجود گس برای شبکه اتریوم بسیار ضروری است و در واقع گس سوختی است که امکان فعالیت و عملکرد صحیح را به شبکه اتریوم می‌دهد. گس در شبکه اتریوم به واحدی اطلاق می‌شود که میزان تلاش محاسباتی مورد نیاز برای اجرای عملیاتی خاص در شبکه اتریوم را اندازه‌گیری می‌کند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی