|

آیا رمزارز ها باعث ثبات دلار می شوند؟

Cynthia Lumis belives Bitcoin can help USA economy

سینتیا لومیس: بیت کوین می تواند به ثبات دلار کمک کند

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز_ به تازگی خبری منتشر شده است که سینتیا لومیس سناتور آمریکایی در قالب یک توئیت اذعان داشته است که پذیرش بیت کوین به عنوان یک پول با پشتوانه می تواند به اقتصاد امریکا بسیار کمک کند. نه تنها بیت کوین می تواند باعث ثبات بیشتر دلال امریکا شود بلکه می تواند در روند تسهیل تورمی که از سال 1971 زندگی مردم ایالات متحده را تحت الشعاع قرار داده است بسیار مثمر ثمر باشد.

قابل توجه است که بر اساس گزارشی که decrypt.co در ماه اکتبر منتشر کرد این سناتور امریکایی در ماه گذشته حدود 100000 دلار بیت کوین را خریداری کرد و به ذخیره رمزارز خود اضافه نمود.

lummis-bitcoin

این در حالی است که طی چند روز گذشته هیلاری کلینتون سیاستمدار و نامزد دموکرات سابق ریاست جمهوری امریکا به طور رسمی نظر خود را در ارتباط با رمز ارز ها اینگونه بیان کرد: هرچند که رمزارز ها بسیار جالب و تا حدی عجیب و غریب هستند و مردم را بسیار تحت تاثیر قرار داده اند اما این ارزهای دیجیتالی میتوانند باعث بی ثباتی کشور و همنچنین پول ملی شوند. به عقیده ایشان ارزهای دیجیتال تهدید مستقیمی برای بازهای ارز جهانی هستند و می توانند موقعیت دلار را به عنوان ارز ذخیره جهانی به خطر بیاندازند. و ایشان در ادامه اظهار امیدواری کرد که دولت رسیدگی و نظارت بیشتری را نسبت به رمزارزها انجام دهد.

با این وجود نه تنها سینتیا لومیس بلکه تقریبا تمام طرفداران رمزارزها معتقدند که بیت کوین به دلیل ماهیت غیر قابل تغییری که دارد میتواند عامل بسیار موثری در کنترل تورم باشد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها