|

کاهش۹.۵ درصدی!

بزرگ ترین مدیریت بیت کوین از دست رفت؟

bitcoin

با توجه گزارش CryptoCompare میزان دارایی‌های تحت مدیریت (AUM) مبتنی بر بیت کوین در ماه نوامبر ۹.۵ درصد نسبت به قبل سقوط کرد ؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-با توجه گزارش CryptoCompare میزان دارایی‌های تحت مدیریت (AUM) مبتنی بر بیت کوین در ماه نوامبر ۹.۵ درصد نسبت به قبل سقوط کرد و ارزش داریی و قیمت آن به ۴۸.۷ میلیارد دلار رسیده است که بزرگ‌ترین عقب نشینی ماهانه از ماه جولای تاکنون حساب می‌شود ،از طرفی دیگر صندوق‌های ارز دیجیتال مبتنی بر آلت‌کوین، مانند اتریوم با افزایش ۵.۴ درصدی AUM به ۱۶.۶ میلیارد دلار دست یافته اند.

bitcoin

زمانی که موقعیت بیت‌کوین در برابر تورم فیات است که همچنان سرمایه‌گذاران در حال افزایش هستند و مورد توجه قرار دارد، اتریوم و دیگر ارزهای دیجیتال در برابر کاهش AUM بیت‌کوین مقاومت می‌کنند و همین امر موجب تغییر احساسات سرمایه‌گذاران خواهد شد. و سرمایه گذاران امید دارند که التکوین ها بتوانند بر این مقاومت ها غلبه کنند و این روند را جزئی از احساسات سطحی بازار در نظر گرفته اند،گفتنی است که کل دارایی تحت مدیریت در همه محصولات سرمایه‌گذاری دارایی‌های دیجیتال ۵.۵ درصد کاهش یافته و به ۷۹ میلیارد دلار رسیده که از این میزان سهم بیت کوین ۷۰.۶ درصد است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها